Keimpe rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Keimpe rit

Post by julien »

Ik zie dat ook wel is zitten om hier in mijnen achterhof is wa rond te karren :ricky: , t' gaat wel een dagske verlof kosten

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit

Post by OzzePaa »

Ja, Bompa : ge roept maar ast nodig is omt Keimperitteke nog ne laatste keer te testrijden h? ... Uiteraard noteer ik den 31ste oktober ook ... 'k hem dan normaal gezien tijd want alreeds een week op pensioen dan :wink: :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Keimpe rit

Post by petervdc »

OzzePaa wrote: 'k hem dan normaal gezien tijd want alreeds een week op pensioen dan :wink: :rayof:
Djees, nog 20 jaar... als het op 67 blijft h?...

Soit, enjoy ;-)
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Keimpe rit

Post by Muug »

OzzePaa wrote:alreeds een week op pensioen dan :wink: :rayof:
amai zeg, voor 65 jaar te zijn ziet gij er goed uit ! :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

OzzePaa wrote:Ja, Bompa : ge roept maar ast nodig is omt Keimperitteke nog ne laatste keer te testrijden h? ... Uiteraard noteer ik den 31ste oktober ook ... 'k hem dan normaal gezien tijd want alreeds een week op pensioen dan :wink: :rayof:


Allee dan ben je ook bij de gelukkige :thumbsup: Anne-Marie is nu ook reeds een week op pensioen :thumbsup:

Ja ik roep wel :grin: we gaan dat keimperitteke zeker nog is testrijden he ,dan weten we dat het allemaal nog ok is in de bossen en velden :grin: .
We spreken wel af om is te testen

Ik heb mijne tenere nu ook aan den druppellader gehangen want ik heb er denk ik twee maand en een half niet meer meegereden :confused2: maar er komt verbetering in :grin:

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:Keimpe rit

Post by Harald »

Roept nog is een paar dagen op voorhand.
Ik hoop dat dan nog meekan en niet te veel werk heb.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

bompa wrote:
OzzePaa wrote:Ja, Bompa : ge roept maar ast nodig is omt Keimperitteke nog ne laatste keer te testrijden h? ... Uiteraard noteer ik den 31ste oktober ook ... 'k hem dan normaal gezien tijd want alreeds een week op pensioen dan :wink: :rayof:
Allee dan ben je nu ook bij de gelukkige :thumbsup: Anne-Marie is nu ook reeds een week op pensioen :thumbsup:

Ja we gaan dat keimperitteke zeker nog is testrijden he ,dan weten we dat het allemaal nog ok is in de bossen en velden :grin: .
We spreken wel af om is te testen

Ik heb mijne tenere nu ook aan den druppellader gehangen want ik heb er denk ik twee en een have maand niet meer meegereden :confused2: maar er komt verbetering in :grin:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit

Post by OzzePaa »

Muug wrote:
OzzePaa wrote:alreeds een week op pensioen dan :wink: :rayof:
amai zeg, voor 65 jaar te zijn ziet gij er goed uit ! :thumbsup:
'k Zijn vereerd :sweetheart: , :wink: :mrgreen: ... maar how, how : dat is nog maar dat pensioen waar ze vroeger een brug bijgaven h? :P
Eer ik van het ?nige ?chte mag genieten, moet ik nog wel drie keer keirskes uitblazen zenne :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Keimpe rit

Post by julien »

julien wrote:Ik zie dat ook wel is zitten om hier in mijnen achterhof is wa rond te karren :ricky: , t' gaat wel een dagske verlof kosten
Geen keimpe rit voor mij :bleiten: geen verlof meer mogelijk .

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

julien wrote:
julien wrote:Ik zie dat ook wel is zitten om hier in mijnen achterhof is wa rond te karren :ricky: , t' gaat wel een dagske verlof kosten
Geen keimpe rit voor mij :bleiten: geen verlof meer mogelijk .
Oei geen verlof meer dat is erger.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re:Keimpe rit

Post by bompa »

Daarstraks over een paar baantjes gereden van het kempenritje met den bandit en dat zag er al goed uit ,maar de bladeren waren nog niet verkleurd
https://lh3.googleusercontent.com/-PcmG ... .jpg?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-m1T4 ... .jpg?gl=BE

Tegen 31oktober zal dat wel zo zijn denk ik en dan is het daar mooi om te rijden .

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

:wav:

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Keimpe rit

Post by Bij »

Als die wegskes er tegen dan ook nog zo bij liggen en het is droog op die moment dan willekik met mijnen oldtimer ook wel is in den hof komen bollen :ricky:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

't Was voor beginners h?, dus ik hoop toch dat het er deftig bij ligt :oops:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Keimpe rit

Post by Koeno »

Als:
1/ mijn valbaren erop staan
2/ het er zo bijligt en niet te vettig is

dan zou ik precies ook wel mee willen...

Moet toch doenbaar zijn op ne varadero met trailwings nee?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

Ja het is nu niet dat die banen er daar omgewoeld bijliggen, dat is zeker te doen.
Ik heb op mijne Tenere de K60 Heidenau liggen, die er nu toch al zeker een jaar op liggen .

En ik ga die rit zeker nog testen met OzzePa voor 31 oktober,ik ga die is roepen om ze mee te testen, en moesten er zeer slechte stukken inzitten kunnen die er wel tussenuit gezwierd worden :grin:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Keimpe rit

Post by Koeno »

bompa wrote:Ja het is nu niet dat die banen er daar omgewoeld bijliggen, dat is zeker te doen.
Ik heb op mijne Tenere de K60 Heidenau liggen, die er nu toch al zeker een jaar op liggen .

En ik ga die rit zeker nog testen met OzzePa voor 31 oktober,ik ga die is roepen om ze mee te testen, en moesten er zeer slechte stukken inzitten kunnen die er wel tussenuit gezwierd worden :grin:
Ik zou vooral zeggen: rijd wat ge wilt rijden,
ik wil niemand ophouden, en ik wil niet dat ge leuke stukskes weglaat voor mij
en kmoet eerst mijn valbaren nog hebben, anders riskeer ik mij niks.

't is gewoon om te weten, of het zou lukken in goeie osmtandigheden... tis niet dat ik veel ervaring heb ofzo

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

Koeno wrote:
bompa wrote:Ja het is nu niet dat die banen er daar omgewoeld bijliggen, dat is zeker te doen.
Ik heb op mijne Tenere de K60 Heidenau liggen, die er nu toch al zeker een jaar op liggen .

En ik ga die rit zeker nog testen met OzzePa voor 31 oktober,ik ga die is roepen om ze mee te testen, en moesten er zeer slechte stukken inzitten kunnen die er wel tussenuit gezwierd worden :grin:
Ik zou vooral zeggen: rijd wat ge wilt rijden,
ik wil niemand ophouden, en ik wil niet dat ge leuke stukskes weglaat voor mij
en kmoet eerst mijn valbaren nog hebben, anders riskeer ik mij niks.

't is gewoon om te weten, of het zou lukken in goeie osmtandigheden... tis niet dat ik veel ervaring heb ofzo
Het is gewoon om een routeke te rijden deels onverhard , het eerste kemperitje op het ander forum was om toch is onverhard te rijden waar alleman kon meerijden ,ervaring of geen ervaring dat speelde geen rol , dus dat 2 de ritje is er ook zo een ,ervaring of geen speelt echt geen rol, het is om ons gewoon wat te amuseren, en is in andere omstandigheden dan op de gewone verharde baan , en van slijk ben ik zelf nu ook niet echt voorstander van ,daar rij ik als het kan ook met een grote boog omheen :grin: .
Want 't is niet de bedoeling dat we gaan crossen he . gewoon op het gemakje een mooi toerke rijden.

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Keimpe rit

Post by Blackbert »

Als 't niet te droog (zoals in zand) en niet te nat (zoals in modder) ligt: ja.
Bereid uw hersens er maar op voor dat de achterkant niet alleen vooruit beweegt. En dat dat niet erg is.
Bedenk voor uzelf dat Varadero-plastiek niet meegeeft, maar breekt/scheurt.

Jammer dat ik mag gaan werken, de 31ste.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Keimpe rit

Post by Blackbert »

Als 't niet te droog (zoals in zand) en niet te nat (zoals in modder) ligt: ja.
Bereid uw hersens er maar op voor dat de achterkant niet alleen vooruit beweegt. En dat dat niet erg is.
Bedenk voor uzelf dat Varadero-plastiek niet meegeeft, maar breekt/scheurt.

Jammer dat ik moet gaan werken de 31ste
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply