Honda CB500X met Adventure Kit
Honda CB500X met Adventure Kit
Lijkt mij wel fun! 't is een Honda, dus je hebt het zalige "past als een handschoen"-gevoel en betrouwbare elektriciteit en zo, 't is een ultrazuinige motor met een lekker grote actieradius die met een grotere tank nog groter wordt, vooraan en achteraan wordt hij hoger op zijn poten gezet, het voorwiel wordt een maat groter, het blokje is ook nog eens erg zacht en soepel, afin, dikke fun lijkt me, of had ik dat al gezegd?
Honda CB500X met Adventure Kit
Ja, dus ... maar tis pesies wel de bedoeling ook want ze hebben er TKC's ( ) onderstekenMuug wrote:......
Lijkt mij wel fun! 't is een Honda, dus je hebt het zalige "past als een handschoen"-gevoel en betrouwbare elektriciteit en zo, 't is een ultrazuinige motor met een lekker grote actieradius die met een grotere tank nog groter wordt, vooraan en achteraan wordt hij hoger op zijn poten gezet, het voorwiel wordt een maat groter, het blokje is ook nog eens erg zacht en soepel, afin, dikke fun lijkt me, of had ik dat al gezegd?
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Honda CB500X met Adventure Kit
wooow, ziet er vet uit!!!
Honda CB500X met Adventure Kit
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Honda CB500X met Adventure Kit
Ik weet niet in hoeverre die blokskes nog te vergelijken zijn met die van de CB500 waar ik destijds op leren rijden heb, maar dat waren toch wel toffe machientjes. Datzelfde ding maar dan op stelten lijkt me dus wel wat ja...
Trouwens, ging Yamaha niet met een "MT-07 op stelten" komen ook?
In elk geval tof om zien al die hernieuwde aandacht voor "lichte" moto'kes. 't moet niet altijd een 1200cc GSA starship enterprise geval zijn
Trouwens, ging Yamaha niet met een "MT-07 op stelten" komen ook?
In elk geval tof om zien al die hernieuwde aandacht voor "lichte" moto'kes. 't moet niet altijd een 1200cc GSA starship enterprise geval zijn
Honda CB500X met Adventure Kit
Trooper, wat zijt ge met al die pk's? Die nieuwe AT gaat een zware 1000cc zijn ! En jawel, dat komt van iemand die er zelf 98 heeft zitten in zijn KTM 950 Adventure ! Ik voorspel dat zo'n CB500X Adventure pakken meer fun gaat zijn, omdat 'm kleiner is, betrouwbaarder, zuiniger, onderhoudsvriendelijker, gemakkelijker om terug recht te zetten bij een valpartij.TRooPER wrote:kzou dan toch effe wachten en kijken naar dit:
new africa twin
Anderzijds is er natuurlijk meer elektronica, en of het bodywork even veerkrachtig is als dat van een KTM valt sterk te betwijfelen.
Honda CB500X met Adventure Kit
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
Honda CB500X met Adventure Kit
ben ik de enige die het design van moderne moto's ronduit lelijk vind :kots:
( de Trut is mooi )
( de Trut is mooi )
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
Honda CB500X met Adventure Kit
brrrrr hangt daar nog een koppelingshendel aan ?Muug wrote: ! 't is een Honda,
is dat de foto met het groot voorwiel
Honda CB500X met Adventure Kit
Neen.diskeletlietje wrote:ben ik de enige die het design van moderne moto's ronduit lelijk vind :kots:
Honda CB500X met Adventure Kit
kmoet zeggen, ik vind weinig moderne motos mooi, maar deze vind ik nog meevallen...diskeletlietje wrote:ben ik de enige die het design van moderne moto's ronduit lelijk vind :kots:
( de Trut is mooi )
Meestal omdat het gemiddelde honda-model zo neutraal is als iets (uitgezonderd de dn-01 en consoorten natuurlijk )
Honda CB500X met Adventure Kit
Wel ik ook ... maar ik denk wel dat het veel te maken heeft met het feit dat het een hoogpoter is, [strike]21"[/strike] 19" voorwiel heeft en er wat noppiger rubber op ligt. :luvjoe:Koeno wrote: kmoet zeggen, ik vind weinig moderne motos mooi, maar deze vind ik nog meevallen.........
En ik denk ook dat de standaard vering toch niet echt voorzien is om daar constant mee aan de rol te gaan zoals op de foto in de link van Laouen naar de Adventure Rider pagina.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Honda CB500X met Adventure Kit
19" voorwiel,OzzePaa wrote:Wel ik ook ... maar ik denk wel dat het veel te maken heeft met het feit dat het een hoogpoter is, 21" voorwiel heeft en er wat noppiger rubber op ligt. :luvjoe:Koeno wrote: kmoet zeggen, ik vind weinig moderne motos mooi, maar deze vind ik nog meevallen.........
En ik denk ook dat de standaard vering toch niet echt voorzien is om daar constant mee aan de rol te gaan zoals op de foto in de link van Laouen naar de Adventure Rider pagina.
ik denk dat dit een moderne transalp vervanging is.....
maar als ik de overstap maakte van mijn transalp 600 ,naar de ktm 640adv, wooow, dat was een WERELD van verschil in vering/veerweg , een KTM WP vork of een honda showa, Iedereen dat ooit op met een WP heeft gereden zal het wel weten.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Honda CB500X met Adventure Kit
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Honda CB500X met Adventure Kit
Ozpa, er zit ook een andere vering op.
Honda CB500X met Adventure Kit
Eigenlijk zou dat er van fabriekaf er moeten opzitten, want er zijn daar 3 types in de CB500 vind ikMuug wrote: er zit ook een andere vering op.
de x zijn voorvork staat blijkbaar iets schuiner,daar is niet alleman zo blij mee bij mijne yamaha 465cc
daar was dat ook bij en dat moest je in het zand toch wel wa gewoon zijn, en eenmaal gewoon