Rijvaardigheidstraining
Rijvaardigheidstraining
Hallo, iemand interesse om nu zaterdag 5 december rond 13.15 op het domein Teunenberg te Olen nog wat motorbehendigheidsoefeningen (28 letters!) te doen? Als er iemand meedoet zal ik er zijn tenzij het te hard regent.
Rijvaardigheidstraining
hoh, ik kan niet ik moet bij sinterklaas op 't schootje gaan zitten :confused2: 

sig nature
-
Rijvaardigheidstraining
Familiefeest, moet dus ook passen 

Rijvaardigheidstraining
Ik raak niet weg met de moto de komende maanden

Rijvaardigheidstraining
Oei, explain, please?Harald wrote:Ik raak niet weg met de moto de komende maanden
I am confused. Oh no, maybe not!
- duibhce Kaelann
Rijvaardigheidstraining
zit in dardennen dus kan er ook niet bij zijn.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Rijvaardigheidstraining
olen is beetje "ver" om oefeningskes te komen doen :p
veel plezier alleszins
veel plezier alleszins
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Rijvaardigheidstraining
Moto staat achter in het tuinhuisje onder een deken en achter de fietsen en ander tuingereedschap. De garage is opgeruimd om de auto tijdens de vriesnachten binnen te zetten zodat ik 's ochtends steeds optijd in een warme auto kan vertrekken.F M wrote:Oei, explain, please?Harald wrote:Ik raak niet weg met de moto de komende maanden
Dus ergens rond pasen mag Teske terug binnen logeren.

Re: Rijvaardigheidstraining
Morgenavond om 18.00 kan je me weer vinden op domein Teunenberg!
Re: Rijvaardigheidstraining
Hallo allen,
Indien de weersomstandigheden wat meevallen kan je me op zaterdag 8 oktober vanaf 13.00 uur vinden op domein Teunenberg te Olen (zie google maps).
Ik breng voldoende kegeltjes mee om wat oefeningen uit te zetten. Iedereen is welkom om mee komen te oefenen of eens een kijkje te komen nemen.
Noteer het alvast in je agenda en hopelijk tot dan!!!
Groeten, Geert.
Indien de weersomstandigheden wat meevallen kan je me op zaterdag 8 oktober vanaf 13.00 uur vinden op domein Teunenberg te Olen (zie google maps).
Ik breng voldoende kegeltjes mee om wat oefeningen uit te zetten. Iedereen is welkom om mee komen te oefenen of eens een kijkje te komen nemen.
Noteer het alvast in je agenda en hopelijk tot dan!!!
Groeten, Geert.