Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Vandaag voor het eerst met mijne motor... uit de garage gereden (en gisteren er dus ingereden)... zonder een constructie van palletten en purplaten met bitumen op...

ook best een uniek moment :)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Koeno wrote:Vandaag voor het eerst met mijne motor... uit de garage gereden (en gisteren er dus ingereden)... zonder een constructie van palletten en purplaten met bitumen op...

ook best een uniek moment :)
Gebt dus uwen oprit opgehoogd :?: Of al diene rommel eindelijk van uwen brommer gesmeten :mrgreen: :silly: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

Muug wrote:Zappa zat er dus naast met haar berekeningen.
rekenen en Zappa in ??n zin ? :shock:
naast, ja dat ook :mrgreen:

waren hoopvolle gedachten dat je vandaag noppebanden zou leggen en morgen mee gaan zand verplaatsen :wink:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

zappa wrote:waren hoopvolle gedachten dat je vandaag noppebanden zou leggen en morgen mee gaan zand verplaatsen :wink:
ik weet het jong, ik weet het, ik wou dat het mogelijk was, maar eilaas pindagaas

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Ik zat hier toch maar wa te zitten met nog wat pijn in mijne rug , en ben maar wat moto's gaan kijken en passen :grin:
Maar deze keer moet ik met 2 voeten aan de grond kunnen , en dan vallen er al veel af :grin:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

Muug wrote:
zappa wrote:waren hoopvolle gedachten dat je vandaag noppebanden zou leggen en morgen mee gaan zand verplaatsen :wink:
ik weet het jong, ik weet het, ik wou dat het mogelijk was, maar eilaas pindagaas
ik heb vandaag wat gedaan aan mijne moto : de gaskraan goed open getrokken van Husa, daar in dat "eeeek mijne motor houdt in" mul zand, op sommige plaatsen was het alsof ik een bak bier uit had, zo slingeren dat voorwiel :mrgreen: :lol:


Muug 't had goeie woestijn training geweest :thumbsup:

Veel stof, maar we waren maar in een groep van 2 en dan valt dat mee :wink: als ik m'n voorligster ineens zie verdwijnen in die stof wolk, wist ik daar komt een put :ricky:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

bompa wrote:Ik zat hier toch maar wa te zitten met nog wat pijn in mijne rug , en ben maar wat moto's gaan kijken en passen :grin:
Maar deze keer moet ik met 2 voeten aan de grond kunnen , en dan vallen er al veel af :grin:
Er komt toch gene chopper aan of wat ?
I am confused. Oh no, maybe not!

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

terug in de garage gezet,
om binnen een week of 2-3 tijd te vinden om het Y stuk te vervangen..... :devil:

alhoewel, kzie maandag nog een klein gaatje, ajaneen, ik heb nog geen grafietdichtingen om direct mee te vervangen .... zou dat bij ??n of andere oostvlaamse ktm dealer op voorraad zijn die maandag open is.....?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Stefke
Posts: 2913
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

de rechter stuurhelft vastgezet. zat wat speling op en bij nazicht zat er een bout klaar om definitief voor vrijheid te kiezen... alles vastgevezen en verder kachelen... :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

TRooPER wrote:alhoewel, kzie maandag nog een klein gaatje, ajaneen, ik heb nog geen grafietdichtingen om direct mee te vervangen .... zou dat bij ??n of andere oostvlaamse ktm dealer op voorraad zijn die maandag open is.....?
hoort ne keer bij mototech !

Ik heb mijn KTM vandaag ook binnen gezet trouwens, stond nog buiten van gisteren. :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

F M wrote:
bompa wrote:Ik zat hier toch maar wa te zitten met nog wat pijn in mijne rug , en ben maar wat moto's gaan kijken en passen :grin:
Maar deze keer moet ik met 2 voeten aan de grond kunnen , en dan vallen er al veel af :grin:
Er komt toch gene chopper aan of wat ?
Nee nee maar wel iets redelijk licht naked ,ik neem toch geen passagier meer mee, maar deze keer een 4 cilinder denk ik, maar ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik moet deze keer wel met mijn beide voeten aan de grond kunnen , maar den Tenere blijft in ieder geval, ik moet nu en dan ook nog is op het onverhard kunnen rijden :grin:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by the riding man »

Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden. Amai wat een verschil. Ik had verwacht dat ik ongeveer dezelfde moto ging krijgen met meer vermogen. Niks van. Ne compleet andere moto, staat een pak hoger op zijn poten waardoor ik met een beetje fantasie zelfs een all-road gevoel krijg, maar dan wel met super strakke veren, motor draait een pak soepeler, kniehoek minder scherp dus aangenamer om langer op te zitten, meer ruimte op het zadel, echt een ongelooflijk goeie ruil gedaan. Awel kben echt content. Ook van den dealer trouwens, heeft overduidelijk veel meer product kennis dan de vorige.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by the riding man »

Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden. Amai wat een verschil. Ik had verwacht dat ik ongeveer dezelfde moto ging krijgen met meer vermogen. Niks van. Ne compleet andere moto, staat een pak hoger op zijn poten waardoor ik met een beetje fantasie zelfs een all-road gevoel krijg, maar dan wel met super strakke veren, motor draait een pak soepeler, kniehoek minder scherp dus aangenamer om langer op te zitten, meer ruimte op het zadel, echt een ongelooflijk goeie ruil gedaan. Awel kben echt content. Ook van den dealer trouwens, heeft overduidelijk veel meer product kennis dan de vorige.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

the riding man wrote:Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden. Amai wat een verschil. sdan de vorige.
Allee proficiat he :wink:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

the riding man wrote:Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden. Amai wat een verschil.
Allee proficiat he :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

soms staat het er hier 2x hoe het komt :dontknow:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Juist mijne guzzi verkocht :oops:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Juist mijne guzzi verkocht

Eentje bijgekocht waar ik met mijn beide voeten aan de grond kan :grin: toen ik er mee ging rijden :ohmy: zo licht en dat stuurt gelijk een fiets :grin:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

bompa wrote:
the riding man wrote:Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden. Amai wat een verschil.
Allee proficiat he :thumbsup:
welke ? (volg niet alles op de letter, zal ergens iets gemist hebben? :oops: ) proficiatsjes ! :grin:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

the riding man wrote:Mijne nieuwe gaan ophalen en mee naar huis gereden. Amai wat een verschil. Ik had verwacht dat ik ongeveer dezelfde moto ging krijgen met meer vermogen. Niks van. Ne compleet andere moto, staat een pak hoger op zijn poten waardoor ik met een beetje fantasie zelfs een all-road gevoel krijg, maar dan wel met super strakke veren, motor draait een pak soepeler, kniehoek minder scherp dus aangenamer om langer op te zitten, meer ruimte op het zadel, echt een ongelooflijk goeie ruil gedaan. Awel kben echt content. Ook van den dealer trouwens, heeft overduidelijk veel meer product kennis dan de vorige.
Allez allez, ge gaat mij nog goesting geven om het ook ne keer te proberen. Heeft uw collega nu uw kleine Duke overgenomen? Neen precies?

Locked