allleé omdat ge zo schoon vraagtWipr wrote:
Dus zappa, wat was de oorzaak aub?
iets mee 1.7 dat eigenlijk 2.5 moest zijn??
allleé omdat ge zo schoon vraagtWipr wrote:
Dus zappa, wat was de oorzaak aub?
dus ge waart het ventieldopje vergeten opzetten en uw band vond uw werkdruk te hoog en heeft zichzelf beetje aangepast aan de werkomstandighedenzappa wrote:allleé omdat ge zo schoon vraagtWipr wrote:
Dus zappa, wat was de oorzaak aub?
iets mee 1.7 dat eigenlijk 2.5 moest zijn??
Als zem er zelf niet heeft opgelegd : 't zou nogal een blunder van de bandeboer zijn ... en of Zappa dat dan zelf op den duur zou moeten gezien hebben, is mijgedacht nie zo evident en daar moet ze dan ook niet om zijn.F M wrote:Band achterstevoor ?
jaren terug, met mijne volvo naar de keuring = afgekeurd, een van de nieuw gestoken banden zat in de verkeerde richting !!!OzzePaa wrote:Als zem er zelf niet heeft opgelegd : 't zou nogal een blunder van de bandeboer zijnF M wrote:Band achterstevoor ?
You stupid womanzappa wrote:allleé omdat ge zo schoon vraagtWipr wrote:
Dus zappa, wat was de oorzaak aub?
iets mee 1.7 dat eigenlijk 2.5 moest zijn??
.zappa wrote:allleé omdat ge zo schoon vraagtWipr wrote:
Dus zappa, wat was de oorzaak aub?
iets mee 1.7 dat eigenlijk 2.5 moest zijn??
eeeuuuuh.... stupid man ?vet on wheels wrote:.zappa wrote:allleé omdat ge zo schoon vraagtWipr wrote:
Dus zappa, wat was de oorzaak aub?
iets mee 1.7 dat eigenlijk 2.5 moest zijn??
Ik ben al lager gegaan....1,2 achteraan, ik vond dat hij zwaarder geworden was om te duwen....
met de 640 gemonteerd met trailattacks rij ik constant 1,8 voor en 2 achter maakt niet uit welk terrein.bompa wrote:Vroeger op mijne enduro 1kg en 1,200kg , nu met mijne TEN. als ik zo is hierachter de zandbaandjes rij zonder verharde baantjes doe ik 1kg en 1,200kg , alleen op de baan met den Ten 2,3kg en 2,5 kg , en gemengde baandjes gelijk het kemperitje 1,8 en 2 kg.
Heb zo is op mijne enduro achter 0,6 gehad, allee nadien thuis gemeten, voor het vertrek de moto genomen en zo is tegen de banden gesjot o ze zullen wel op druk staan was op een kempenritje het begon wat te regenen , en in een bocht op een asfaft baantje rits en onderuit nadien altijd de bandendruk gemeten voor ik met de moto vertrek.tarn wrote:bompa wrote: gemengde baandjes gelijk het kemperitje 1,8 en 2 kg.
om mijnen trial ist 0,7 tot .
Ja, dan hedde al een vree goed ekskuus te bedenken om te gaan bollenMuug wrote:Niet gereden met de moto, want mijn schoonouders waren hier al sinds gisterenmiddag en ook vandaag de hele dag
O-o, dat belooft weinig goeds voor de moto-met-eendWipr wrote:Mini toertje om te kijken of de eend nog in de motor zat. Tussen 3500-4000 toeren resoneert er iets. Kan het zelf niet vinden dus volgende vrijdag eens binnen voor te kijken hoe of wat. Dan maar ineens een testrit met de 690 en de adventurer 1050 geboekt
Nu nog een testrit met de nieuwe Harley Davidson Roadster regelen en dan kan ik elke avond inneminemute doen ipv schapen te tellen.
Wippr vent, gij doedegij meer killemeters met testbrommers dan met diene van u, gijWipr wrote:Mini toertje om te kijken of de eend nog in de motor zat. Tussen 3500-4000 toeren resoneert er iets. Kan het zelf niet vinden dus volgende vrijdag eens binnen voor te kijken hoe of wat. Dan maar ineens een testrit met de 690 en de adventurer 1050 geboekt
Nu nog een testrit met de nieuwe Harley Davidson Roadster regelen en dan kan ik elke avond inneminemute doen ipv schapen te tellen.