kwam ik vandaag tegen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

kwam ik vandaag tegen

Post by Drummer »

:cool: :cool: :cool:



Vandaag in Erpe-mere kwam ik de Vanja tegen op de Oudenaardse steenweg.

Ik reed in de groep moto's mee samen met de Flikken.



grtz Drummer

edje
Posts: 60
Joined: 03 Mar 2010 23:30

kwam ik vandaag tegen

Post by edje »

Drummer wrote::cool: :cool: :cool:
Ik reed in de groep moto's mee samen met de Flikken.
grtz Drummer
En was het van willen of van moeten???? :lol: :lol: :lol:

Grtjs
:cool: :cool: :cool:
Yamaha FJR 1300 Tech Graphite 2015
WWW.FJRijders.net
MAG-lid

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

kwam ik vandaag tegen

Post by Muug »

edje wrote:
Drummer wrote::cool: :cool: :cool:
Ik reed in de groep moto's mee samen met de Flikken.
grtz Drummer
En was het van willen of van moeten???? :lol: :lol: :lol:

Grtjs
:cool: :cool: :cool:
Hij wou vluchtmisdrijf plegen maar moest daarvoor h??l hard rijden :w00t:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

kwam ik vandaag tegen

Post by Drummer »

:cool: :cool: :cool:


twas van willen ;-) en als ge met die gasten samen moogt rijden in de wielerwedstrijd zijn die zo slecht nog ni :P

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

kwam ik vandaag tegen

Post by Muug »

Drummer wrote:rijden in de wielerwedstrijd
da's iets waar ik beter uit wegblijf.... ik versta niks van de koers dus dan kan ik daar als motard niet echt veel goeds uitspoken peis ik. :ermm:

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

kwam ik vandaag tegen

Post by Droopy »

Muug wrote:
Drummer wrote:rijden in de wielerwedstrijd
da's iets waar ik beter uit wegblijf.... ik versta niks van de koers dus dan kan ik daar als motard niet echt veel goeds uitspoken peis ik. :ermm:
Goed bezig, ipv te quoten zeg ik "thank you"... :blink:

Maar bon : dit wil je dus vermijden Muug, die motard zal waarschijnlijk niet goed geslapen hebben vannacht : http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 1_01800654 :S

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

kwam ik vandaag tegen

Post by Drummer »

:cool: :cool: :cool:


Helaas zijn er in de grote rondes en koersen teveel persmoto's aanwezig, allemaal proberen vooraan te zitten om de mooiste foto's te kunnen maken.
En helaas gebeurt er dan af en toe zo iets als met Greg Van Avermaet.
Wij als Mobiele Seingever ( De motards die je ziet staan zwaaien met gele Vlaggen ) proberen om zo weinig mogelijk het peleton voorbij te steken, en maken maximaal gebruik van doorsteken om alzo terug vooraan te geraken.
Maar zoals Muug al aanhaalde, je moet de koers kunnen lezen als je toch het peleton voorbij moet.


grtz drummer

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

kwam ik vandaag tegen

Post by duibhce Kaelann »

Staat dit ook in de jobomschrijving?

[video width=425 height=344 type=youtube]3SYYU629l6w[/video]
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

kwam ik vandaag tegen

Post by Drummer »

:cool: :cool: :cool:


:huh2: nee zenne ;-) helemaal niet

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

kwam ik vandaag tegen

Post by bompa »


bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

kwam ik vandaag tegen

Post by bompa »

Van het weekeind een weekeindje in Nederland geweest. :cool:

In Nederland pakken ze het offroadrijden zo te zien nog iets harder aan waar je niet mag rijden ,volgens de platen die ze daar geplaatst hebben toch , daar leggen ze blijkbaar spijkerplanken :ohmy:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

kwam ik vandaag tegen

Post by zappa »

echt wel drastisch, pakt dat ge te paard daar in de buurt loopt en uw paard schrikt zich een bult van een motocrosser :mrgreen: en op de rug van uw op hol geslagen paard passeer je zo'n bordje...... :sterrekes:

Och het gevoel van uitgemolken worden en niks meer mogen wordt met de dag groter :confused:
sig nature

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

kwam ik vandaag tegen

Post by petervdc »

zappa wrote:Och het gevoel van uitgemolken worden en niks meer mogen wordt met de dag groter :confused:
In Olland zijn ze dus nOg straffer in het melken dan in belgiek :-s
Keep going

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

kwam ik vandaag tegen

Post by bompa »

zappa wrote:echt wel drastisch, pakt dat ge te paard daar in de buurt loopt en uw paard schrikt zich een bult van een motocrosser :mrgreen: en op de rug van uw op hol geslagen paard passeer je zo'n bordje...... :sterrekes:

Och het gevoel van uitgemolken worden en niks meer mogen wordt met de dag groter :confused:
Ja ik stond daar ook eventjes van te kijken , zo van :ohmy: zie ik nu wel goed of wat , en heb er dan een foto van gemaakt ,dezelfde borden stonden daar op verschillende plaatsen .
Maar er mocht daar blijkbaar niemand komen in die bossen aan de rechterkant van de weg daar, maar het was niet afgespannen , er reden daar een paar km verder wel veel mountainbikers en ruiters, het was daar eigenlijk wel een mooie streek om je te amuseren op de enduro, veel bergjes en heuvels,maar blijkbaar zal het daar niet mogen , ook mooi om is te rijden met de moto over de gewone asfaltbaan .Ik ga daar zeker nog is rijden met mijne bandit inplaats van met de fiets :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

kwam ik vandaag tegen

Post by bompa »

petervdc wrote:
zappa wrote:Och het gevoel van uitgemolken worden en niks meer mogen wordt met de dag groter :confused:
In Olland zijn ze dus nOg straffer in het melken dan in belgiek :-s
En toch zijn er in Nederland meer plaatsen waar het nog wel mag dan in Belgi

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

kwam ik vandaag tegen

Post by OzzePaa »

Dat lijken mij (Holland of niet) toch niet echt offici?le (verbods)borden. Zo kan Jan & Alleman borden zetten/plakaten hangen van "hier moogde niet in met dit of dat voertuig". En dan nog openbaar spijkerplanken aankondigen ook :yikes: Dat stinkt amoonavis stevig naar zelf illegaal bezig zijn met verkeersregulator spelen.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

kwam ik vandaag tegen

Post by bompa »

OzzePaa wrote:
Dat lijken mij (Holland of niet) toch niet echt offici?le (verbods)borden. Zo kan Jan & Alleman borden zetten/plakaten hangen van "hier moogde niet in met dit of dat voertuig". En dan nog openbaar spijkerplanken aankondigen ook :yikes: Dat stinkt amoonavis stevig naar zelf illegaal bezig zijn met verkeersregulator spelen.
Ik was daar met de fiets en ben de spijkerplanken toch maar niet gaan zoeken :grin: ,er stonden ook borden dat er niemand dat daar mocht betreden , maar ik heb er eigenlijk niet opgelet van wie of wat het daar was ,er waren daar natuurgebieden ,ook militaire domeinen ,maar daar was het niet afgesloten met omheiningen ,en heb er ook niemand zien inrijden of zien in wandelen

Maar ik heb nog is op de foto gekeken en uitvergroot en daar staat op ,verboden voor onbevoegden ART. 461 WvS
maar wa da wil zeggen :?: dat je er niet in mag denk ik.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

kwam ik vandaag tegen

Post by bompa »

Vanmorgen mijne pc willen opzetten en hij starte nog maar half op en viel terug uit en zo bleef hij bezig, op uit, op uit :confused2:

'k ga hem ook aan de druppellader moeten hangen denk ik :grin: en op mijne laptop heb ik geen mail adressen , maar ik zal morgen mijne pc maar is binnen doen ,en hopelijk kunnen ze hem terug ingang krijgen.

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

kwam ik vandaag tegen

Post by petervdc »

bompa wrote:Vanmorgen mijne pc willen opzetten en hij starte nog maar half op en viel terug uit en zo bleef hij bezig, op uit, op uit :confused2:
Je hebt hem toch niet in de wasmachine gegooid ?
Full power geflasht ?
Foei wi ;-)
Keep going

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

kwam ik vandaag tegen

Post by bompa »

Nee dat nu ook weer niet , maar ik heb hem daarjuist is open gedaan , en had hem misschien beter is in de wasmachine gestoken :grin: ,amai daar zat stof in

Hopelijk zat alles goed vast want ik heb met de stofzuiger er alle stof ermee opgezogen, als ik nu maar geen landkaarten mee opgezogen heb van de harde schijf :mrgreen:

Post Reply