VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by TRooPER »

Bas wrote: Wat een boterham.
Het is allemaal begonnen met de Flash, waar ik heb gezegd (en ik niet alleen, journalisten en andere motards ook) dat de VFR1200F/DCT een slechte motor is en een slecht programma in de computer heeft.
Een van de dingen die dit ding niet kan met een standaard programma is 8-tjes draaien, als dat nu het enige was dan is er niks aan de hand.
De andere dingen zijn, slecht rotondes pakken, gas vertraging, bij haarspeldbochten met bepakking (bijna) vallen, bij een stoplicht verliezen van een simpele 600cc etc etc.

De mijne is geflashed en kan het nog steeds niet.
Het punt is dat Honda een slechte motor afgeleverd heeft voor Europa
.

Ik zou medelijden kunnen krijgen met u en uw slechte aankoop.

gelukkig heb je zelf de oplossing gevonden:

FLASH
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

TRooPER wrote: Ik zou medelijden kunnen krijgen met u en uw slechte aankoop.

gelukkig heb je zelf de oplossing gevonden:

FLASH
Wel kwibus, ik ben zeer tevreden, want hij is nu op punt waar die moet zijn, namelijk zoals Honda hem had moeten verkopen.

Maar waarom probeer je de aandacht van Muug af te leiden die achtjes ging draaien met deze fiets?
Want daar gaat het over.

Er zijn veel mensen die een CBR1000RR niet meer kunnen rijden en een alternatief zoeken, Honda doet uitschijnen dat de VFR1200F/DCT de opvolger is voor die mensen die vanaf een VFR800 komen of niet op een CBR1000RR passen.

In praktijk valt dit vies tegen.

Lees gerust even mee, en stop dan met je onnozel gezeik:

http://vfrworld.com/forums/showthread.p ... -is-awsome

http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... nly-facts/

Topics verdwijnen steeds door onwetendheid, maar lees het door, de VFR1200F/DCT is gewoon een waardeloos product.
Waarom moet ik dit blijven herhalen?

Na de flash is dit een bom en hou je het met een racer niet bij.

@Wipr, je hebt er niet op gereden, anders wist je dat een Opel Astra GTI je aan een stoplicht verslaat met optrekken.
En sorry dat is helaas geen grap.

Het verschil tussen flash en geen flash is zo belachelijk dat het echt niet leuk meer is, lees de beide links, want het is zo enorm.
Ik heb nog nooit een motor gereden met zo enorm veel power als een VFR1200F/DCT na een computer fix, ja hij is zwaar naar de normen.
Raar is dat je nooit journalisten motoren met tuning ziet testen als het niet gratis uit de fabriek komt.
Je kan dit monster vergelijken met een Kawa H2(R) als je denkt dat ik overdrijf, wel probeer er eens uit.

Trouwens, Don Guhl kan van een H2 een H2R maken met een simpele flash, heeft die al gedaan :ricky:

BTW, topsnelheid (tot hiertoe) gemeten door een kennis met GPS 285, dashboard 299, volgens de berekening zou die 305 moeten halen maar nog niemand heeft het aangedurfd.
Zelf tot hiertoe 255 op de teller.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

KlaasN wrote:Beste mensen, het doet er niet toe. Op een examen (8jes, parcour) mag je niet met je eigen motor rijden.
Het is altijd met de rijschool, het probleem doet zich dus niet voor.
Maar waarom is er dan deze oefening? Gaat nergens over.

Ze zouden hem beter afschaffen en vervangen door keren op de weg, echte normale afstand, 9 meter.
Rijden over een aantal balken, bv 3 stuks 7cm hoog aan 50 per uur.
Zelf al meegemaakt, een baksteen op de weg, tegen 100 per uur is dat echt wel schrikken, maar als je in paniek raakt ga je onderuit terwijl het eigenlijk een paar flinke klappen zijn en dat was het wel.
Over een wip rijden, plank van 20cm breed die een kantelpunt heeft.
En als laatste, noodstop op kasseien, want die remmen amper en je schrikt enorm, ook ik.

Dat zou beter zijn dan die stomme achtjes.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Wipr »

Bas, als ik zou moeten weten dat een Astra een VFR je verslaat bij het trekken dan bevestigd dit alleen maar mijn vermoeden dat jij effectief die "heb je me gezien motard bent" maar je bent wie je bent en als je jezelf goed voelt moeten wij daar niet over zeiken. :wink:
Wat betreft Honda.... Ik heb voor Honda (motorfietsen) gewerkt en heb op elke motorfiets, toen in het gamma en voorhanden in test, gereden. Sommige meer en langer dan anderen en de VFR1200 dus ook. Maar of ik er nu op gereden heb of niet....volgens jou zal me een worst wezen. Nogmaals welles-nietes-welles-nietes. Ik moet niets bewijzen.

Blijf erbij..... Als JIJ zo graag wil dat iemand tegemoet komt in jouw vraagstelling, zorg je toch zelf voor een motor waar hij mee kan rijden. Straffer nog. Indien je dat regelt dan gebeurt het heel snel nadat Muug terug is uit verlof en ik kom eens kijken of het lukt of niet.

En waarom ze deze proef opstellen voor het examen? Geen idee
Waarom moet je de stelling van Pythagoras kennen?
Waarom moet je boekbesprekingen maken?
Waarom moet je een balans kunnen opmaken?
Waarom...
Waarom moet je examen doen op school over zaken die je wellicht toch nooit zal nodig hebben op school?

Om te toetsen of je de materie kan beheersen, om te kijken of je een motor kan hanteren? Ook al doe je iets totaal anders als job later, ook al koop je een VFR1200 waar het niet mee kan?

Straffer nog. Ik ga graag mee in t verhaal dat het niet mogelijk is met de VFR1200 maar relax man. Als jij weet dat het niet kan, is dat toch voldoende. Wat win je eigenlijk bij

Koeno
Posts: 3208
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Wipr wrote:Wat win je eigenlijk bij
Ik denk dat daar het probleem net zit.
Moeilijk om uit te leggen maar:
Sommige mensen, moeten zichzelf beter voelen als anderen, moeten anderen verslagen of liefst zelf vernederen om zich goed te voelen... Om te winnen.... Dat is hun enige manier om gelukkig te zijn.

Terwijl anderen gelukkig kunnen zijn met wat ze zelf bereiken..

Bas moet beter zijn als de rest, moet het beter weten en moet straffere verhalen kunnen vertellen, anders kan hij zich niet goed/gelukkig voelen...

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by diskeletlietje »

Bas wrote: De elektronica laat het standaard zeker niet toe, of die van mij na de flash het kan ga ik niet proberen domweg omdat bij een grotere cirkel het gas lastig te doseren is.
Dat is de geflashde versie, de standaard versie heeft 0,5msec gas vertraging, probeer het en je ligt onderuit. Zo ook op rotondes en haarspeldbochten met 2 personen en volle belasting, moet je echt heel goed kunnen rijden het rechtop te houden.
.
0,0005 seconden vertraging , fieeeuw dat is lang wachten :shock:

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Harald »

Komt dat maar te laat op t werk.
Ge moet dan wel 15 min van uw loon in leveren h?

;-)

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by KlaasN »

L
Wipr wrote:
En waarom ze deze proef opstellen voor het examen? Geen idee
Waarom moet je de stelling van Pythagoras kennen?
Waarom moet je boekbesprekingen maken?
Waarom moet je een balans kunnen opmaken?
Bv.
Om later een rechte lijn in uwen tuin te kunnen trekken.
Om een mail te leren schrijven
Om uw uitgaven te beheersen

Niet zo onzinnig, toch.,hahahahahaha
:motten:

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re:VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by diskeletlietje »

LOL Harald
de prikklok op het werk blijft wel 120000 halve miliseconden in de zelfde stand staan
tijd zat :thumbsup:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re:VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by TRooPER »

diskeletlietje wrote:LOL Harald
de prikklok op het werk blijft wel 120000 halve miliseconden in de zelfde stand staan
tijd zat :thumbsup:
:stop:
Daar geloof ik dus niks van, met uw standaard :blink: oog kunt gij dat niet meten, dat is een onbetrouwbare meting.
ik wil het u zien doen met uw geflashte :w00t: ogen :silly: zonder bewijs geloof ik er niks van
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re:VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by diskeletlietje »

TRooPER wrote:
diskeletlietje wrote:LOL Harald
de prikklok op het werk blijft wel 120000 halve miliseconden in de zelfde stand staan
tijd zat :thumbsup:
:stop:
Daar geloof ik dus niks van, met uw standaard :blink: oog kunt gij dat niet meten, dat is een onbetrouwbare meting.
ik wil het u zien doen met uw geflashte :w00t: ogen :silly: zonder bewijs geloof ik er niks van
als er een handelaar een camera die 100000 fotos per seconde kan nemen en een statief kan bij leveren dat stil genoeg staat kan ik u dat bewijzen "WACHT MAAR" :gieren:

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Nickel »

Bas wrote: Topics verdwijnen steeds door onwetendheid, maar lees het door, de VFR1200F/DCT is gewoon een waardeloos product.
Waarom moet ik dit blijven herhalen?
Ben ik mij ook al een tijdje aan het afvragen........ :bleiten:

Maar misschien begrijp je het verkeerd, je moet dat niet echt hoor........ :sweeet:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by F M »

Bas wrote:Ze zouden hem beter afschaffen en vervangen door keren op de weg, echte normale afstand, 9 meter.
Bedankt dat je ons als expert ter zake laat weten wat de normale breedte van een weg is.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Davy78 »

stop.jpg

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by petervdc »

Davy78 wrote:stop
Ja, tot nooit meer liefst...
Keep going

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

En er blijven doden vallen op de weg, en allemaal roepen ze RIP.....maar verder maakt het niet uit of wat?

Raar dat dit forum "goedmotorrijden" heet.... :waardeloos:

Koeno
Posts: 3208
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Bas wrote:En er blijven doden vallen op de weg, en allemaal roepen ze RIP.....maar verder maakt het niet uit of wat?

Raar dat dit forum "goedmotorrijden" heet.... :waardeloos:
Spijtig dat jij hier blijft rondhangen. Je verpest het namelijk... voor ongeveer iedereen...
Ik hoop dat Muug de rondjes weigert te proberen.

Jij bent werkelijk de moeite niet waard.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Koeno wrote:
Bas wrote:En er blijven doden vallen op de weg, en allemaal roepen ze RIP.....maar verder maakt het niet uit of wat?

Raar dat dit forum "goedmotorrijden" heet.... :waardeloos:
Spijtig dat jij hier blijft rondhangen. Je verpest het namelijk... voor ongeveer iedereen...
Ik hoop dat Muug de rondjes weigert te proberen.

Jij bent werkelijk de moeite niet waard.
Werkelijk? Zijn we beland in het niveau dat je alles en iedereen kan uitmaken?
Is dit waar motor rijden over gaat?

Ik kwam enkel met info over een bepaalde motor en hoe het op te lossen, in plaats van het uit te zoeken ben ik nu de kwaaie?
Ik was niet diegene die zei dat alle motoren zaken kunnen als achtjes draaien.
Dat waren diversen hier op de website.

Maar goed, het is duidelijk, deze website is een clubje wat nergens over gaat, laat staan over goed rijden.

Het enige wat ik wou meegeven is dat de VFR1200F/DCT gevaarlijk zijn met een standaard programma.....heel de wereld zegt dit ook, buiten een paar kneuters op deze website.

Koeno
Posts: 3208
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Bas wrote:
Koeno wrote:
Bas wrote:En er blijven doden vallen op de weg, en allemaal roepen ze RIP.....maar verder maakt het niet uit of wat?

Raar dat dit forum "goedmotorrijden" heet.... :waardeloos:
Spijtig dat jij hier blijft rondhangen. Je verpest het namelijk... voor ongeveer iedereen...
Ik hoop dat Muug de rondjes weigert te proberen.

Jij bent werkelijk de moeite niet waard.
Werkelijk? Zijn we beland in het niveau dat je alles en iedereen kan uitmaken?
Is dit waar motor rijden over gaat?

Ik kwam enkel met info over een bepaalde motor en hoe het op te lossen, in plaats van het uit te zoeken ben ik nu de kwaaie?
Ik was niet diegene die zei dat alle motoren zaken kunnen als achtjes draaien.
Dat waren diversen hier op de website.

Maar goed, het is duidelijk, deze website is een clubje wat nergens over gaat, laat staan over goed rijden.

Het enige wat ik wou meegeven is dat de VFR1200F/DCT gevaarlijk zijn met een standaard programma.....heel de wereld zegt dit ook, buiten een paar kneuters op deze website.
Jij en je vrouw zijn dat niveau gestart. Ik heb al een paar keer op mijn tong gebeten om te reageren.
Maar als jij blijft doordrammen, dan speel ik mee op jouw (laten we het noemen) "niveau" (-> merk aub de aanhalingstekens op).

Je hebt op dit forum nog niets bijgedragen, nog niets behalve jouw magische verhaal over captain flash....

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by the riding man »

Bas wrote:
Koeno wrote:
Bas wrote:En er blijven doden vallen op de weg, en allemaal roepen ze RIP.....maar verder maakt het niet uit of wat?

Raar dat dit forum "goedmotorrijden" heet.... :waardeloos:
Spijtig dat jij hier blijft rondhangen. Je verpest het namelijk... voor ongeveer iedereen...
Ik hoop dat Muug de rondjes weigert te proberen.

Jij bent werkelijk de moeite niet waard.
Werkelijk? Zijn we beland in het niveau dat je alles en iedereen kan uitmaken?
Is dit waar motor rijden over gaat?

.
Dit is waar jou gedrag over gaat. (goed)Motorrijden heeft er al lang niks meer mee te maken. Jij bent een betwetertje 1ste klas en verziekt hier de sfeer voor iedereen. Iedereen heeft wel eens een meningsverschil of zegt eens iets wat hij zo niet bedoeld. Maar jou berichten gaan daar ver boven. Het is hier al meermaals gezegd en ik zeg het nu ook: jou mentaliteit hoort hier niet thuis. Dat clubje dat nergens over gaat, zoals jij het omschrijft, hangt aan elkaar met vriendschap en wij gaan dat niet laten stuk maken door zo een stuk pretentie als jij. Dus verdwijn!!!
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Post Reply