Honda VFR 800 1998
Honda VFR 800 1998
tuurlijk tuurlijk tuurlijk,
ge moet mijn zin ook lezen gelijk 'm er staat en er niks anders bijdenken.
dus gewoon " ik vind 10.000 euro voor ne moto nog steeds veel "
en dan stop, geen extra interpretaties aan geven
ge moet mijn zin ook lezen gelijk 'm er staat en er niks anders bijdenken.
dus gewoon " ik vind 10.000 euro voor ne moto nog steeds veel "
en dan stop, geen extra interpretaties aan geven
Honda VFR 800 1998
Denk dat een aantal offroad reizigers dat wel wilden, een 990 die 50kg lichter is.F M wrote:Ik herinner me toch dat hier een aantal 950/990-eigenaars de 1190 over the top vonden, en zich afvroegen waarom KTM niet met een tussenmodel uitkwam, als 'echte' opvolger van de 990
Eerlijk gezegd is de 1190 erover h?, te veel power (de sport modus gebruik ik zelden dus), en kvind hem te zwaar ook (als in, verplaatsen in stilstand).
Maar kben er wel f?rm content van.
Keep going
Honda VFR 800 1998
Haha, komend van alleen maar toermotoren vind ik de 1190 erg licht. De eerste motor die ik redelijk aan de hand kan houden.
En die sportmodus? Als het droog ligt, is dat het eerste wat ik doe: sportmodus inschakelen. Zalig gewoon !
En die sportmodus? Als het droog ligt, is dat het eerste wat ik doe: sportmodus inschakelen. Zalig gewoon !
I am confused. Oh no, maybe not!
Honda VFR 800 1998
En de Honda VFR800X Crossrunner http://www.fl.honda.be/motorcycles/rang ... rview.htmlDavy78 wrote:Gisteren testrit gedaan met africa twin bij dirk van mol in temse. Mooie moto, heel knap dashboard ook. Maar ik moet zeggen dat ik mij veel sneller thuis voel op een tiger 800. Nee, de AT gaat het niet worden.
Het motorblok zal je wel bekend zijn zeker.
Honda VFR 800 1998
Voila. Heb daarnet ne poot gezet. En VFR wordt overgenomen.
Ik ga mijn signature moeten aanpassen ...
Ik ga mijn signature moeten aanpassen ...
Honda VFR 800 1998
Prachtig, veel rijplezier
Groetjes,
Jopet
Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Honda VFR 800 1998
Awel Davy, vandaag eens gekeken op een Tiger 800. Daar past een givi topkofferplaat op achteraan. En dus ook een Givi topkoffer. https://www.rad.eu/nl/c/p/34288-givi-to ... sr6401.htm . Beetje sleutelen en 't is gepiept.
Honda VFR 800 1998
Da's idd iets totallement? different? dan een VFR
Felixitaties met de schone white lady, Davy ...
Is dat ene zoals ook Kirikoe int blauw heeft Nen XC, XCx, XCx ?low, XCA, XR, XRx, XRx-low en XRT
Felixitaties met de schone white lady, Davy ...
Is dat ene zoals ook Kirikoe int blauw heeft Nen XC, XCx, XCx ?low, XCA, XR, XRx, XRx-low en XRT
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Honda VFR 800 1998
Is inderdaad al een veel redelijkere prijs dan het triumph geriefStefke wrote:Awel Davy, vandaag eens gekeken op een Tiger 800. Daar past een givi topkofferplaat op achteraan. En dus ook een Givi topkoffer. https://www.rad.eu/nl/c/p/34288-givi-to ... sr6401.htm . Beetje sleutelen en 't is gepiept.
Het is het 2012 model, de non-xc versie met een kleiner voorwiel. Die versies met 3 letterkes zijn de nieuwe modellen met tractie controle etc ...Is dat ene zoals ook Kirikoe int blauw heeft Nen XC, XCx, XCx ?low, XCA, XR, XRx, XRx-low en XRT
En nu is het hopen dat ik snel mijn nummerplaat heb ... maar naar het schijnt is dat tegenwoordig een kwestie van dagen.
Honda VFR 800 1998
Als je verzekeraar die 's morgens of in de vroege namiddag besteld dan heb je die de volgende werkdag in de bus.Davy78 wrote:
En nu is het hopen dat ik snel mijn nummerplaat heb ... maar naar het schijnt is dat tegenwoordig een kwestie van dagen.
Honda VFR 800 1998
kom kom, ge kent die Transformers-films toch, waarin auto's en dergelijke eigenlijk robots blijken te zijn van een andere beschaving. Wel, ik vind de looks van de Triumphs perfect overeenkomen met de voertuigen die in die films voor komen.Davy78 wrote:Oink?
Vandaar, voor mij : nen Transformer-moto.
Heel concreet wil dat voor mij zeggen : een moto die op 't eerste zicht geen coherent design heeft, maar waar gewoon lukraak enkele onderdelen bij elkaar gevezen zijn, zonder op voorhand na te peizen of dat wel "assorti" is of niet (bmw gs bvb....) . Let wel: dit is MIJN persoonlijke visie, en over smaak valt nooit te twisten Daarmee heb ik trouwens nog niet eens gezegd of ik die dan wel of niet schoon vind.
Honda VFR 800 1998
Triumph day! En nog ne witte ook. Ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat dat de beste zijn
Triumph koffers zijn idd nogal prijzig, zwaar en al bij al (binnenin) niet zo groot.
Veel plezier ermee!
Tip: (voor)spatbordverlenger kost niet teveel en houdt de radiator smurrievrij...
Triumph koffers zijn idd nogal prijzig, zwaar en al bij al (binnenin) niet zo groot.
Veel plezier ermee!
Tip: (voor)spatbordverlenger kost niet teveel en houdt de radiator smurrievrij...
Honda VFR 800 1998
Yup, mee eens. Ik vind dat wel iets hebben trouwens, voor dit type moto dan Triumphs lijken inderdaad wel ontworpen door een andere, meer geavanceerde beschaving.Muug wrote:kom kom, ge kent die Transformers-films toch, waarin auto's en dergelijke eigenlijk robots blijken te zijn van een andere beschaving. Wel, ik vind de looks van de Triumphs perfect overeenkomen met de voertuigen die in die films voor komen.
Vandaar, voor mij : nen Transformer-moto.
Honda VFR 800 1998
Gij zijt nog nooit op vakantie geweest aan de spaanse kust he ... Zo zou ik de britten nu toch niet direct omschrijvenpingu wrote:Triumphs lijken inderdaad wel ontworpen door een andere, meer geavanceerde beschaving.
Honda VFR 800 1998
Dit weekend effe over het kanaal geweest en ik zei tegen de medereiziger dat Britten over het algemeen toch lelijke mensen zijn waarop hij zei: ja dat komt door de inteelt doorde eeuwen heen (een eiland he)
Maar met schoonheid alleen win je geen (belangrijke) prijzen.
Maw, een miss/mister? (Is motor nu vrouwelijk of mannelijk) is triumph niet (met uitzondering van de daytona 595) maar de zit van de 800 vond ik het beste dat ik getest had .
Maar of wij het nu mooi of lelijk vinden is van geen belang.
Proficiat en veel veilige KMS
Maar met schoonheid alleen win je geen (belangrijke) prijzen.
Maw, een miss/mister? (Is motor nu vrouwelijk of mannelijk) is triumph niet (met uitzondering van de daytona 595) maar de zit van de 800 vond ik het beste dat ik getest had .
Maar of wij het nu mooi of lelijk vinden is van geen belang.
Proficiat en veel veilige KMS
Honda VFR 800 1998
Gefeliciteerd met dit mooi machien. Succes er mee.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do .