Meer dood dan levend

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Meer dood dan levend

Post by Muug »

Wel,

sinds de migratie naar deze verschijning van dit forum zijn er precies wel heel erg veel mensen afgehaakt.... :( :( zelfs het aantal "guests" is met factor tien of iets dergelijks gekelderd. :shock:

Wordt er eigenlijk nog met de moto gereden? :dontknow:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Meer dood dan levend

Post by Koeno »

Ik rijd de laatste tijd vrij veel motortreffens,
maar ik weet dat de meesten hier dat niet meer doen...

verder heb ik niet het gevoel dat het vroeger zoveel beter was? :mrgreen:
Maar ik kan mis zijn...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Meer dood dan levend

Post by F M »

Een verschrikkelijk vervelende topic-titel zolang je niet weet waarover het gaat :o

Ik had niet de indruk dat er veel afhakers zijn, buiten degenen die ook op het Kunena-forum al aan het afhaken waren.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

@Koeno: groot gelijk, ik heb dat ook jarenlang gedaan :thumbsup:

@FM en Koeno:
ok ok
't is gewoon een forum met érg weinig aktieve leden
spijtig toch

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Meer dood dan levend

Post by pingu »

Zoals FM zegt...
Deze stond in mijn "unread posts" net boven "Mijne Mystery-Moto". Die combinatie deed mij toch effe schrikken :o
Verder: het is zowat hetzelfde "clubje" als altijd denk ik, niet?

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Meer dood dan levend

Post by Koeno »

Muug wrote:@Koeno: groot gelijk, ik heb dat ook jarenlang gedaan :thumbsup:
Ik heb dat mijn eerste 2 jaar al rijdend enorm veel gedaan...
Tot ik het beu was te betalen en ik altijd alleen naar d'ardennen ofzo reed...
Dat 4jaarkes gedaan om nu een bende dicht bij mij gevonden te hebben die dolgraag treffens doen...
Al mis ik de ardennen alweer :p
Maar kzal af en toe de treffens die we rijden hier ook is doorgeven :D
Muug wrote: @FM en Koeno:
ok ok
't is gewoon een forum met érg weinig aktieve leden
spijtig toch
zeer spijtig zoiezo, maar kzou niet wanhopen... ups en downs...
der is natuurlijk ook veel concurrentie he...

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Meer dood dan levend

Post by den Bullet »

Zoals 't met de meeste forums gaat; Facebook killed the forum star.

En ik moet zeggen dat FB dikwijls handiger is om prenten te posten/delen, toch als ge meestal met een pda werkt.

Deze morgen wilde ik nog fotokes van Fé zijne nieuwe plaatsen, maar om de een of andere reden krijg ik geen foto's meer geüpload met Tinypic :(

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

den Bullet wrote:Zkrijg ik geen foto's meer geüpload met Tinypic :(
photobucket ne keer proberen?

@pingu : mijn "droom" is net dat dit forum meer en meer ontdekt wordt, zodat nieuwe onbekenden zich aanmelden en zodat "het clubke" gewoon supergroot wordt :rayof:

mor ja... FB is zooooooo gemakkelijk..... :pee: echt, er gaat een tijd komen dat niet-FBers eenzaam en asociaal gaan worden, totaal aan-de-kant-geïsoleerd...

The times, they are a changing, zong Bob Dylan al :cry:
Last edited by Muug on 17 May 2016 15:37, edited 1 time in total.

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Meer dood dan levend

Post by Bij »

[quote="Muug
mor ja... FB is zooooooo gemakkelijk..... :pee: echt, er gaat een tijd komen dat niet-FBers eenzaam en asociaal gaan worden, totaal aan-de-kant-geïsoleerd...

The times, they are a changing, zong Bob Dylan al :cry:[/quote]

maar dan kan ik hier als niet FB er toch nog een beteke sociaal contat vinden :grin:
als 't blijft bestaan ten minste :peepwall: :mrgreen: :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

Bij wrote:als 't blijft bestaan ten minste :peepwall: :mrgreen: :mrgreen:
't kost niet veel om dat hier te laten bestaan. :grin:
Dus ik kan gerust tien jaar vooruit betalen en zelf ook nooit meer kijken :mrgreen:

User avatar
Mick
Posts: 50
Joined: 25 Apr 2015 16:22
Location: Hageland

Re: Meer dood dan levend

Post by Mick »

Koeno wrote:Tot ik het beu was te betalen en ik altijd alleen naar d'ardennen ofzo reed...
Doe ik nu ook zo, in m'n eentje naar de Condroz of Ardennen bollen, niet te ver van huis en ter plaatse een toerke van 150 à 200 km zodat er zeker geen haast bij is. Ondertussen leer ik de wegen daar wat beter kennen door mijn favoriete stukken dikwijls opnieuw in de volgende routes te steken. :thumbsup:

En ik ben alleen maar actiever geworden van die softwarewissel op 't forum maar 'k zal dan de uitzondering zijn zeker?

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Meer dood dan levend

Post by Wipr »

Goh, Facebook is al helemaal openbaar vind ik. Hoe dergelijke fora werken...... Zou het ni weten. Effectief, het valt op dat er niet veel beweging hier is maar een groot forum is het nooit geweest toch.

Maar het 2f4y forum was in het begin ook klein schalig en nu toch een bekender forum niet?

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Meer dood dan levend

Post by Tom Thumper »

Blijkbaar, zo na een snelle check, heb je enkel sever site tracking van bezoeken. Dan hangt het er natuurlijk van af hoe een bezoek gedefinieerd wordt. Moeilijk om twee systemen met elkaar te gaan vergelijken.

Verder is uw domain veranderd waardoor je terug van 0 moet beginnen met het opbouwen van de ranking bij Google. Oude links werken niet meer, een permanente redirect instellen had beter geweest. Slecht scoren bij Google betekent ook minder guests op het forum...

En voor de rest heb ik inderdaad het gevoel dat alles zo een beetje verder loopt zoals het was. :whip:
Me gusta la moto, me gustas tu.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Meer dood dan levend

Post by bompa »

Het duurde bij mij lang voor ik hier terug op het forum kon, waarom 'k zou het niet weten ,maar eenmaal terug geen probleem niet meer .

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

Re: Meer dood dan levend

Post by KlaasN »

Het is hier toch top. Ik ken niemand persoonlijk, maar,als je iets moet weten is er altijd, snel, een nuttig antwoord.
Het is geen vloek en afbreek forum, zo zijn er niet veel.
Ik wil wel eens een tripje meerijden, maar tijd.......

Voor de rest reed ik vandaag bijna mijn tank leeg. Op mijn gsm zag ik dat ik vlakbij een tankstation was, de enige straat die mij en het station scheidde, was er eentje voor landbouwvoertuigen en de lijn. Wie stond er op het einde van de straat te wachten, jazeker, mr de politie. Ik kon meteen 55€ betalen.... Pffffff dura lex sed lex

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Meer dood dan levend

Post by Droopy »

Voor mij is het hier levend genoeg. :grin: (maar er mag altijd volk bij hoor) ;)

Weinig volk misschien maar wat ze hier vertellen is zinnig en opbouwend, ik heb al andere forums gekend waar het niet zo was of waar het meer een vriendenclubje was waar je moeilijk tussen kon. :?

'k Heb nog niet iedereen in het echt gezien hier maar er zweven hier toch verschillende forummers rond die ik al op een of andere rit ben tegengekomen. :)

Zelf zit ik ook op facebook maar dit forum heeft, in mijn ogen, zeker zijn (haar?) bestaansrecht.

Een gezellige bende met dezelfde interesse, meer moet dat niet zijn. :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Meer dood dan levend

Post by F M »

En sinds 2 bepaalde exemplaren hier niet meer komen is er ook nauwelijks 'ruzie' of 'onenigheid'.

Maar er zijn inderdaad een aantal forumleden die voor een groot deel zijn weggevloeid naar Facebook. Ik denk in de eerste plaats aan Fore, en ook bv Lietje en Loetje.

En van sommigen hoor je niks meer. (African, PaulRT, ...)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Meer dood dan levend

Post by zappa »

hét grote voordeel van uw forum is dat je op regenachtige of sneeuwdagen, nog eens door de reisverhalen kan "wandelen" :grin:

Iets dat je op FB niet kan, begin maar eens te zoeken, ge moet al iemand zijn foto's gaan doorzoeken, en als dat iemand is die per rit / dag 50 a 70 (al dan niet gelukte) foto's neemt en post :stars:

:thumbsup:
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Meer dood dan levend

Post by Stefke »

Muug wrote: Wordt er eigenlijk nog met de moto gereden? :dontknow:
jawel, al een km of 20000 dit jaar... :| En tja, als er niet veel te vertellen valt.. en er ook wel andere interessantere dingen te doen zijn dan op dit forum rond te hangen.... :roll:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Meer dood dan levend

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Ik kom ook regelmatig wel eens piepen, maar post niet zoveel. Kvind het alleen jammer dat ik telkens opnieuw moet inloggen om hier te kunnen lezen en posten.
Hoe dat komt, kzou het niet weten.

Ah ja , ik rij ook nog regelmatig, en binnen 20 dagen ben ik naar de Noordkaap onderweg.


grtz Drummer

Post Reply