bij wie o wie ?
en is da anders op een 1190 dan op een monstertje 600 ook... daarmee zou ik da eerder "wagen" wegens véél lichter kleinder handelbaarder enz
bij wie o wie ?
Veel gemakkelijker met een 1190 Adventure dan met een Monster 600.
Peter,
Tis een feit, ik oefen dat weinig.
Hm,
Zal ik een cliché bovenhalen en zeggen dat het makkelijker is met de gs
Ba neen, en ik spreek uit ervaring, ik kon voor zover ik mij het kan herinneren even kort draaien met de KTM als met de GSa en zou zelfs durven zeggen dat het gemakkelijker aanvoelde met de KTM omdat de moto toch een kleine 40 kilo lichter is. Maar eigenlijk ga je al rijdend zo goed als zelden van slag tot slag omdat dit type moto's sowieso een veel grotere slag hebben dan andere motoren en dus vrij gemakkelijk kort kan draaien.
Ik vond van niet, maar laten we hier even duidelijk zijn, ik vergelijk mijn 2 motoren, dus de 1190 adv (geen R) met de GSa 1200 van '18, en doordat hij wat hoger, zwaarder en meer benzine aan boord heeft dan de gewone GS ondervond ik niet echt dat die beter instuurde of gemakkelijker draaide dan de KTM.
Ik herinner me een foto van t oefenen van een paar van deze groep bij het rijbewijs van Loetje.Muug wrote: ↑07 Jul 2023 14:26 Just een uurke gereden met de Ktm. Hier en daar een klein wegje genomen. Vaneigens af en toe moeten keren. En jawel, dat gaat echt vanzelf. Ik duw de moto dan wel voor de leute 45° graden onder mij plat , steek mijn been uit gelijk een echte en laat mijn voet over de grond schuiven voor het geval er iets niet gaat gelijk gewild.