Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by TuttoTerreno »

Ik dacht altijd dat er twee wedstrijden waren. Eentje waar je met hoge snelheid over de truck sporen vliegt,
en de volgende dag is het trial gewijs recht naar boven.

En de weinigen die helemaal boven geraken, doen dat doorgaans met een trial.


Maar dat was 20j geleden, mss hebben ze inmiddels het concept veranderd.

Online
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by F M »

Die eerste dag is de time trial; je tijd bepaalt in welke groep van 50 je de tweede dag mag starten, als je de eerste 500 haalt tenminste.
I am confused. Oh no, maybe not!

Online
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by F M »

Blackbert wrote: 28 Dec 2023 13:04
Muug wrote: 28 Dec 2023 12:56
Lol, zeker weten dat ik niet veel verder dan de onderkant van de eerste helling geraak. Moest ik er aan beginnen tenminste, en die kans is nul. :pillepalle:
Indeed. Tot waar het bos begint moet dat nog lukken, ietskes trager. Daar de moto parkeren, de chocomelk opwarmen en commentaar geven. ;)
Ik heb het ooit nog gesteld hier: voor mij is dat de grens waar de motor niet meer het hulpmiddel is om verder te geraken, maar wel de ballast. Buiten natuurlijk voor DE Pol en de Chris en consoorten.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by Blackbert »

Klopt. De proloog, op de grote gravelbanen. 2 pogingen, de snelste telt.
De 500 rapste mogen starten voor de rodeo, den berg op, in volgorde van de prolooguitslag.
Proloog en rodeo moeten met dezelfde moto gereden worden.
Trialbikes én trialbanden mogen niet. 't Moet een beetje spannend blijven zeker.
grease up your baby for a ball on the hill

Online
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by F M »

F M wrote: 28 Dec 2023 13:55 Die eerste dag is de time trial; je tijd bepaalt in welke groep van 50 je de tweede dag mag starten, als je de eerste 500 haalt tenminste.

Het zijn overigens geen trial motoren, wel de heel lichte enduro motoren. of noemen ze dat trails ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Stefke
Posts: 2913
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by Stefke »

De lol op de gravel in de steengroeve daar kan ik nog inkomen. Dat geploeter in het bos, laat dat aan de fietsers en de wandelaars... :roll: Tot zover mijne groene kant... 8-)

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Testritjes-topic: plaats je eigen ervaringen

Post by Blackbert »

Stefke wrote: 28 Dec 2023 22:46 De lol op de gravel in de steengroeve daar kan ik nog inkomen. Dat geploeter in het bos, laat dat aan de fietsers en de wandelaars... :roll: Tot zover mijne groene kant... 8-)
:stupid:
Een trialparcours met een enduro. Zoals een wereldreis op een Fireblade. Ge weet dat er iets niet klopt, maar ge doet het toch ...
grease up your baby for a ball on the hill

Locked