Page 2 of 3

Re: less is more...

Posted: 21 Jul 2018 18:06
by Muug
Vorige week stond er op 2dehands.be een CB1300 met toerkuup en koffers . Kijk maar es. Ne witroje.

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 09:51
by 't spook
kweetet...
maar die dingen moenekik ni emme
mottig
pesies of ze hebben de kuip van de oude CB500 daarop gevezen
trouwens...
ik wil gewoon de wind in mijne smoel

efkes naar duitsland met den trein en met de moto terug
heb eneke gevonden
nu juist uitvlooien hoe ik daar met de trein geraak
:stupid:

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 09:57
by 't spook
oei...

struikel ik hier toch over de mottigste naked ooit
staat natuurlijk ook op mij lijsteke wegens affreus en verschrikkelijk mooi tegeglijk
ma bon...
zo nen duitser waar ze vergeten zijn de fairing op te zetten is redelijk duur...
tot ge wat verder kijkt
kosten eigenlijk nix meer
iemand een idee waarom de K series zo goekoop zijn :?:
miserie :?:

zo ne K1200R is anders ni mis als naked gedrocht :roll:

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 11:40
by Muug
Ik denk dat ze gewoon ab-so-luut niet populair zijn.
Is het zo ene met een Hossack-voorvork?
Misschien geen leuke stuureigenschappen of zo ?

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 13:47
by 't spook
sturen redelijk strak...
testrit was tof
maar geen moto om een duo op mee te nemen
valt dus af
:wall:

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 15:07
by Muug
En de S1000XR? Is eigenlijk een GS met een 4-in-lijn, en met 17"-wielen.
Beetje duur nog, bestaat nog maar 2-3 jaar.
Image

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 15:38
by F M
Is bijna rechtstreekse concurrent van de KTM 1290. Zou bizar zijn om dat als tijdelijke oplossing te gebruiken.

En idd nogal duur.

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 17:03
by Muug
F M wrote: 23 Jul 2018 15:38 Is bijna rechtstreekse concurrent van de KTM 1290. Zou bizar zijn om dat als tijdelijke oplossing te gebruiken.

En idd nogal duur.
hehe 8-)
Maar hij verkoopt dat dan aan mij binnen drie jaar, aan een spotprijske, als ik dat na een drietal testritten van een drietal dagen zou willen hebben. :mrgreen:

Re: less is more...

Posted: 23 Jul 2018 21:50
by Wipr
Muug wrote: 23 Jul 2018 15:07 En de S1000XR? Is eigenlijk een GS met een 4-in-lijn, en met 17"-wielen.
Beetje duur nog, bestaat nog maar 2-3 jaar.
Image
RAKET!

En de laatste K serie niet populair? Raar vd K1200 en K1300 rijden er toch genoeg rond en de naakte broers....... take it or leave it maar zou er ni nee tegen zeggen. Eveneens Raketten op wielen!

Re: less is more...

Posted: 24 Jul 2018 16:14
by petervdc
't spook wrote: 10 Jul 2018 17:24 Peter, iets voor u :?:
dus gaan ze dempers demonteren en laten reviseren door pro
wie wat waar ?
:-)

Re: less is more...

Posted: 24 Jul 2018 17:43
by robman
Ik rij nu 3 jaar met ne K1300S en die is eigenlijk fiscaal afgeschreven en ik zou een andere moeten aanschaffen voor het fiscale luik ....
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )

Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .

Re: less is more...

Posted: 24 Jul 2018 23:07
by 't spook
heb achterdemper 950 ooit laten reviseren
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot

Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 09:34
by TRooPER
't spook wrote: 24 Jul 2018 23:07 heb achterdemper 950 ooit laten reviseren
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot

Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt

achterdemper is vorige week ook opnieuw gereviseerd en ander veerkes in de voorvorkpoten, iets strakker hoop ik

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 09:35
by TRooPER
robman wrote: 24 Jul 2018 17:43 behalve dan met de R1100S ( Boxercup )

die staan 2dehands aan schoon prijs mij gedacht.... zat er vorige week nog naar te kijken...... is nog steeds een 'kwijl' moto

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 15:15
by 't spook
:mrgreen: less is terug more :mrgreen:

eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km

no EeBieYes :whistling:
no gierindiketer :roll:
no tracsjion controol :lipsrsealed2:
no wedder prootecsjion :dontknow:
no ziever :pillepalle:

compleet origineel
zelfs de banden... :w00t:
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen

don't you just love summer :?:

:ricky:

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 18:28
by 't spook
robman wrote: 24 Jul 2018 17:43 Ik rij nu 3 jaar met ne K1300S en die is eigenlijk fiscaal afgeschreven en ik zou een andere moeten aanschaffen voor het fiscale luik ....
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )

Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .
te loet...
kemnenondagekocht
:ricky:

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 20:29
by Drummer
8-) 8-) 8-)


Proficiat met uwen aankoop. :thumbsup:

nu nog een fotoke plaatsen ;) zodat we uw nief gerief is kunnen bewonderen.

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 20:35
by 't spook
gaat ni lukken
moet geresized worden, dan hostingsite...
ben da allemaal ni meer gewoon


Trooper, als ge de 950 verkoopt, laatietorenee :stupid:

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 21:44
by F M
't spook wrote: 25 Jul 2018 20:35 dan hostingsite...
Nope, je kan de foto hier als attachment toevoegen.

Re: less is more...

Posted: 25 Jul 2018 22:52
by Wipr
't spook wrote: 25 Jul 2018 15:15 :mrgreen: less is terug more :mrgreen:

eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km

no EeBieYes :whistling:
no gierindiketer :roll:
no tracsjion controol :lipsrsealed2:
no wedder prootecsjion :dontknow:
no ziever :pillepalle:

compleet origineel
zelfs de banden... :w00t:
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen

don't you just love summer :?:

:ricky:
:thumbsup: