kon die echt ni laten staan...

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
't spook
Posts: 156
Joined: 03 Apr 2018 19:49

kon die echt ni laten staan...

Post by 't spook » 27 Oct 2018 18:45

als de 950S de sloerie was en de 1190R de supersloerie...
dan emmek just de madam van't hoerekot gekocht :mrgreen: :lipsrsealed2: :whistling:


Image

1190R na 5 jaar verkocht aan een endurorijder die er mee in de pyrenneekes hangt :grin:
1090R gekocht en na 500 meter terug verkocht wegens soort regenmodus 1190 blok :evil:
dan CB1000 op de kop getikt, na 10 km lekkende vering achter, geld terug gekregen
CB1300 gekocht voor de zomer
op 3 maanden 5000 km mee gereden
zalig machien maar weg zonder pijn in het hart
omdat ik wist dat de volgende klaarstond...

goede contacten met KTM invoerder leveren superdeal op op één van hun directie-testmoto's :thumbsup:
me happy :ricky:

da spel heeft ongeveer elke optie
kan er ook ni aan doen
travelpack ttz alle elektronische snufjes qua HHC MSR en kweeni wa nog allemaal da ne mens ni nodig heeft (op ne normale moto)
alhoewel die Quickshift + wel yammie is natuurlijk
bijkomende led schijnwerpers
verwarmde handvaten
alarm
riserkes onder 't stuur
paar oranje dekselkes op rem en koppelingreservoir
touratech zijkoffers
grote bagagedrager
heb er zelfs hun waterdichte KTM bagagerol bijgekregen ( zat nog een paar proper sokken in ook :lol: )
carterbescherming in alu
en nog ne nest anderen brol
enfin, veel fuller option kan hij denk ik ni zijn

dus in't vloms
nen brommer mè;
*kruuzkontrool
*geirindiketer
*eebie-yes plus vu de bochten oek
*traksjen kontrool
*hiloold kontrool
*bloetoet
*fletskrien dash
*tajerprecheurmoniter
*ietit grips
*reen modus
*striet modis
*sport modus
*ofroot modus
*kwikshifteur
*dijaarel
...


Image

nen Oostenrijker in Waterloo :ricky:
efkes getest op gravel
rechtstaan, heel makkelijk, voetseunen zitten er voor iets tussen (ook optie)
zitten, nog veel makkelijker, als hij dribbelt gewoon gas bij om te stabiliseren
ongelofelijk... maar op gravel remmen van 160 naar nul is moeilijker... met enkel achterrem zoals ik dat geleerd heb
als ge dan denkt... da spel heeft het meest geavanceerde ABS ter wereld en ge nijpt gewoon de voorrem toe staat ge verbazend rap stil... :w00t:



die Quickshift... wist zelfs ni dat die erop zat...
ik vertrek in de buurt van Genappes en die snijdt precies vermogen af net voor ik schakel
QS stond aktief en als ge maar tegen 't schakelpedaalke komt gaat gas dus efkes toe maar gezien ik ontkoppelde deed da nogal vies...
stoppen, nadenken, in menu surfen... tiens.. Quickshift activated... :wall: :whistling:
spel afgezet en idd schakelen als vanouds

maar vol doorsleuren en met gas vol open in de volgende versnelling shotten is toch een speciaal gevoel in't begin
terugschakelen ook trouwens
iets voor circuit want ge houdt bijna helemaal op met nadenken en dan wordt het gevaarlijk op de openbare weg natuurlijk

dash is verbazend duidelijk
menu ben ik gewoon van den 1190R behalve dat deze langer is

één ding is echt ni goe
ruimte onder zadel is bijna nul door electronica
en wat doen ze dan met het laatste stukske ruimte?
daar steken ze DIAGONAAL de etra stuurunit van travelpack (denk ik) in
resultaat... toolkit moet ge onderverdelen in 3 plastieken zakskes om het erin te peuteren
dus eerste werk, nieuw supporke maken en da spel daar gewoon recht tegen de zijkant in, kan de toolkit tenminste mee

jommo...
nagommenegank
:? KMK :roll:

Jopet
Posts: 264
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by Jopet » 27 Oct 2018 21:00

Proficiat met de aankoop!!!

Tot het laatste moment getwijfeld tussen weer een KTM, de 1290S en de GSa. Uiteindelijk toch voor de GSa gekozen, was gewoon een goede deal en daarom de GSa gekocht maar had ik de KTM gekocht zou ik even blij geweest zijn (denk ik toch)....

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 50 & Honda MT 50 als 50cc motorfiets -
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure

User avatar
F M
Posts: 3006
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by F M » 27 Oct 2018 22:29

Ja, supermachien. :thumbsup:

Ik vind het alleen spijtig dat die smoel tegenwoordig echt lelijk geworden is. Vroeger was het gewoon... gewoon.


Maar net zoals bij Muug zijn Duc: die smoel zie je toch niet wanneer je erop zit. :ricky:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
't spook
Posts: 156
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by 't spook » 27 Oct 2018 22:32

ne moto en een vrouw hebben soms meer gemeen dan je zou denken :lipsrsealed2:
:? KMK :roll:

User avatar
Muug
Posts: 6848
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by Muug » 27 Oct 2018 22:35

Als 't is gelijk met een echte vrouw, dan zit ge veel meer op de smoel te kijken dan dat ge er op zit.... :lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :peepwall: :peepwall: :peepwall:

User avatar
't spook
Posts: 156
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by 't spook » 27 Oct 2018 22:50

ma de moto kost pakken minder :mrgreen:
:? KMK :roll:

User avatar
Muug
Posts: 6848
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by Muug » 27 Oct 2018 23:05

't spook wrote:
27 Oct 2018 22:50
ma de moto kost pakken minder :mrgreen:
ik vrees dat ik hier die met het grootste gat in zijn hand ben :lipsrsealed2:

User avatar
Koeno
Posts: 1399
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by Koeno » 27 Oct 2018 23:10

Nice one...
En nu nergens meer roepen dat al die elektronica niet vandoen is he...
Aangezien ge hier nu diegene zijt met de zotste computer waar toevallig ne motor aan hangt, moet ge duidelijk voorstander worden van "the dark side".

Nieje effekes serijees na, gralijk schoein masjientje. Veel leute dermee
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

User avatar
't spook
Posts: 156
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by 't spook » 27 Oct 2018 23:30

Koeno,

de SeeBee 1300 zonder ABS en TC was zalig
maar dat kon ne gewone mens dan ook controleren, die rustige 110 pk van de 4-cilinder

dees... als ge alles afzet begint er denk ik ne countdown te lopen en op NUL zijde morsdood
power is beestig
delivery ongelofelijk als ge de kraan opendraait

deze namiddag op "street" de gravelroads ronds Waterloo in
all systems working
vergeten dat daar nen offroadstand opstaat voor een reden
gewoon blijven zitten en kot open
160 voor ge 't weet
is ni normaal

misschien dat Kini en consoorten dat kunne beheersen maar den deze zeker ni
enfin, heb de ultieme reismoto (voor mij dan he) onder mijn gat voor nen hele goeie prijs en daar ga ik hopelijk jaaaaren van genieten

electronica :?:
dark side :?: :shock:
da spel zegt mij zelfs dat mijnen tellefon gaat... :pillepalle: :dontknow:
:? KMK :roll:

User avatar
Koeno
Posts: 1399
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: kon die echt ni laten staan...

Post by Koeno » 27 Oct 2018 23:38

No stress, was flauw moppeke...
ik kan mij inbeelden dat zonder dat vangnet... het inderdaad een satanisch beest kan zijn (zeker offroad).

wat en hoe het ook mogen zijn:
ik vind het ne prachtige moto... maar ik denk dat voor mij eerder de 1090 geschikt is...
ben eerder het pussy gehalte en dus niet weggelegd voor die vermogens (met of zonder vangnet).

Veel plzier dermee. daar gaatet uiteindelijk om...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest