Als die allemaal in mijn living geparkeerd staan, is er met moeite plek voor de zetel ... WOW
Die laatste rode in de rij ... Iets chopperachtig Japans
Ik zie u daar al helemaal opzitten, zo ... Alvast proficiat met de intentie tot de verwerving van zo'n, naar mijn gevoel, geweldig apparaat
Bij wrote: ↑20 Jun 2020 22:53 Wel Pa,
De kleurstelling die ik meteen wauw vond; die met het geel in de tank
Ondertussen hier in de buurt ook een nieuwe stalling plaatsgevonden voor de oldtimer GS (thuis is er maar plaats voor 1 moto in de garage)
Dus kan ik binnen kort tot bestellen overgaan. Levering zou dan begin augustus zijn.
Inderdaad ... spijtig dat dieje van Tutto ne knalrode is, anders hadde misschien zijn, ondertussen goed ingereden, exemplaar rapper kunnen overkopen dan aan ne nieuwe te geraken ... De "rally"-kleurstelling staat die schoonheid volgens mij ook het beste trouwensTuttoTerreno wrote: ↑20 Jun 2020 23:44
Bij wrote: ↑20 Jun 2020 22:53 Wel Pa,
De kleurstelling die ik meteen wauw vond; die met het geel in de tank
Ondertussen hier in de buurt ook een nieuwe stalling plaatsgevonden voor de oldtimer GS (thuis is er maar plaats voor 1 moto in de garage)
Dus kan ik binnen kort tot bestellen overgaan. Levering zou dan begin augustus zijn.
"Guzzis are for travelers and poets, not horsepower addicts and cynics”
yep, waarom niet? de banden zullen misschien wel hun best tijd gehad hebben en misschien wat hobbelig rijden... En de rest zie je wel, vorkkeerringen durven na lange stilstand ook wel eens foert zeggen.
Theoretisch wel maar ik heb hier riemekes gezien, vervangen door een handige harry. Die vroeg zich terecht af waarom die moesten vervangen worden (+-12000km?) en waarom dat dat in een garage zoveel moet kosten terwijl dat niet eens zoveel werk is. Er was gewoon geen verschil te zien met een nieuwe riem...
Ik had hem zelfs zo niet gestart...Twee jaar is behoorlijk lang. Eerst olie+filter gewisseld, remvloeistof vervangen, naft afgelaten (zie techniek ) en verse ingedaan.
Indeed, nen ordinaire Suzuki LS650. Da's onzen eerste moto, alletwee ons rijbewijs mee behaald. Geen hol meer waard op dit moment maar teveel nostalgie om weg te doen.
Awel de Claude heeft geen kemels geschoten. De man die de revisie gedaan heeft heeft maar 1 kruiske vervangen want dat ander was volgens hem nog goe. Het kruiske dat vervangen is is er een met ne smeernippel (volgens velen de upgrade) maar bij eerste montage al gemerkt dat dat ding in de weg zat. Dus na contact met Claude besloten om de smeernippel eruit te halen en een stopje in de plaats te zetten. Nu wachten tot hij terug is uit verlof en dan ga ik de GS gewoon daar droppen en er (samen met) de specialist naar kijken wat er mis is.