Rijden in Corona tijden

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Rijden in Corona tijden

Post by F M »

Maar Trump ziet dan niet in dat zijn uitspraken daar iets mee te maken hebben. :roll:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Muug »

Ge ziet, té dom is ook niet goed eh.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Rijden in Corona tijden

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 29 Apr 2020 19:02 Ge ziet, té dom is ook niet goed eh.
:peepwall: :lol:
Angela : "Nee, mijnheer de president, een ruimtemissie naar de zon is geen goed idee. De astronauten zouden verbranden."
Donnie : "En als we nu eens 's nachts gaan ?!!!"
Last edited by OzzePaa on 29 Apr 2020 19:45, edited 1 time in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Blackbert »

Koeno wrote: 29 Apr 2020 15:02
Blackbert wrote: 29 Apr 2020 14:59 Ja, the US of A. Raar land. Gewone mensen met rare ideeën. Hoop ik toch.
Enkel rare ideeën? Sommige zijn gewoon echt dom blijkbaar...
Blijkbaar is sinds de speech van Trump over javel.... de verkoop van Javel de hoogte in gegaan en krijgt het anti-gif centrum daar ook meer oproepen ivm inname van javel...
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ctant.html
Dan doe ik eens een zachtmoedige, gematigde uitspraak. :dontknow: :mrgreen:

Goed dan, daar loopt een hoop volk rond die denken dat ze ubermensen zijn, de wereld kunnen vertellen hoe het allemaal moet en die mening altijd gewapenderhand willen doordrukken. Gelukkig zijn er ook een aantal mensen die dat kunnen temperen.
Als het recht op het dragen van een wapen, eender welk, in de grondwet staat, dan zijde volgens mij toe aan een stevige herziening.
Als heel uw samenlevingsmodel gebaseerd is op het recht van de sterkste zonder enige vorm van georganiseerde solidariteit, dan zijde volgens mij niet goed bezig.
Als Neonazitoestanden onder vrije meningsuiting vallen, moet je volgens mij de definitie daarvan toch eens goed bekijken.
als je 3 kutjobkes nodig hebt om de eindjes aan elkaar te knopen moet het niet verbazen dat je minder legale wegen zoekt om een beetje vooruit te komen.
Als je grootouders, je ouders en jijzelf al 80 jaar horen dat je de beste bent, dan ga je dat geloven denk ik. Als ze u tegelijk wijsmaken dat vakbonden en protesteren onamerikaans zijn, en de nodige geheime diensten hebben om dat de kop in te drukken, dan zijde droog gepakt, meen ik.
Als uw overheid steeds hard staat te roepen over democratie en vrijheid als het over het buitenland gaat maar intussen een groot deel van haar eigen bevolking nog steeds discrimineert, zijde volgens mij toe aan een radicale verandering.
Als je als laagopgeleide slechtbetaalde onbeschermde werkende mens gelooft dat een narcistische multimiljonair u uit de miserie gaat halen ...
Koop dan javel eh zeg.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Muug »

Terug in uw kot, Blackbert! :whip:

Gelijk onze Raymond het al zong: "Weg met Amerika!"

:mrgreen:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Koeno »

Blackbert wrote: 29 Apr 2020 19:44
Dan doe ik eens een zachtmoedige, gematigde uitspraak. :dontknow: :mrgreen:


Koop dan javel eh zeg.
mes excuses....
ik wou uw zachtmoedig gematigde kant niet attackeren... :p
en ik heb al javel... maar ik drink da ni graag...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Rijden in Corona tijden

Post by F M »

Bert, uw uitspraken vertonen de neiging de nagel op de kop te slaan.

Deze redevoering heeft het centrum van de kop geraakt ! :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Davy78 »

Blackbert wrote: 29 Apr 2020 19:44 Koop dan javel eh zeg.
:lol:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Marsman »

dat veel amerikanen dom zouden zijn, dat leidt geen twijfel: om een kwal als agent orange naar het hoogst beschikbare zitje te catapulteren is het een absolute noodzaak om over een IQ te beschikken dat kleiner is dan een kinderschoenmaat.
Maar ik wil toch even de advokaat van de duivel spelen door te stellen dat ze dat zeker niet allemaal zijn: door motorgelateerde zaken heb ik in het verleden het immens grote geluk gehad om hier een aantal van die specimen over de vloer te hebben die allesbehalve dom waren, integendeel zelfs. Het betrof echter stuk voor stuk mensen die, in tegenstelling tot diegenen die op hun eigenste lapje grond blijven vegeteren, een groot deel van de aardkloot hadden gezien en niet, voor alle duidelijkheid, zoals ze dat the China way doen: see Europe in 5 days.
Ik heb hier zelfs amerikanen over de vloer gehad die zo goed als perfect Frans spraken terwijl dit in de verste verte niet eens hun tweede, derde of zelfs vierde taal was.
En voor de duidelijkheid: geen van al mijn gasten hadden wapens in huis...
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Rijden in Corona tijden

Post by F M »

Natuurlijk zijn niet alle Amerikanen hetzelfde. Spijtig genoeg zijn er te veel van de soort die denken dat Trump het water heeft uitgevonden.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Muug »

Marsman wrote: 30 Apr 2020 11:08Het betrof echter stuk voor stuk mensen die, in tegenstelling tot diegenen die op hun eigenste lapje grond blijven vegeteren, een groot deel van de aardkloot hadden gezien en niet, voor alle duidelijkheid, zoals ze dat the China way doen: see Europe in 5 days.
Wij hadden lang geleden in Spanje een gelijkaardige ervaring. We waren er op reis en ik sprak toen een aardig mondje Spaans, maar de enige sympathieke Spanjaarden toen bleken mensen te zijn die zelf ook al x aantal keer buiten Spanje op reis waren geweest. Mensen zonder oogkleppen dus. De andere spanjaarden... :lipsrsealed2: Prachtig land wel nog steeds.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Davy78 »

Het ziet er naar uit dat we maandag recreatieve ritten mogen doen ... het is uiteraard allemaal weer op zijn belgisch gecommuniceerd, maar ik begin toch te denken dat ik de maandag een ritje zal kunnen doen ...

Image

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Droopy »

WIPR !!!!! Zet uw vitpilleke maar klaar.🎉🎉

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Rijden in Corona tijden

Post by OzzePaa »

How zekers ... :o ... Wel oppassen dat er geen sanitaire op "hot spots" genomen worden :mrgreen: :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Davy78 »

die befaamde polderrit in de west-vlaanders ... heeft er daar iemand het gpx'ke van liggen?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Rijden in Corona tijden

Post by OzzePaa »

Welke de befaamste was laat ik in het midden, maar PolRT heeft er wel een paar uit de hoed getoverd, Davy ;)
Die zitten zeker nog ergens in de roetebak hier. Als er hier straks al geen op een hoop gegooid zijn, zallik eens rommelen en in een GPX'ke frommelen.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Davy78 »

Als ik het mij goed herinner was de naam van die route "poldertour"

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Marsman »

OzzePaa wrote: 02 May 2020 13:11 PolRT heeft er wel een paar uit de hoed getoverd,
Aaaah, PolRT, inmiddels omgeschoold tot PolGS :) :)

Waar is den tijd dat deze geweldig vriendelijke ouderling met zijn 1150RT vele jongere en uiterst viriele dekhengsten met hun kruisraketten het nakijken gaf..... :w00t:
Den tijd van de ET's, strak toeristische tempo's, bochten van 360° (en meer) en wetenschappelijke uitleg over de rek van een elastiek... :lol: :lol: :lol:
Those were the days... :rayof:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Muug »

pas op eh, of ik zet dat oud forum hier ergens in een aparte rubriek! Ik heb dat ooit naar mijn pc gekopieerd. :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Rijden in Corona tijden

Post by F M »

Marsman wrote: 02 May 2020 19:06 bochten van 360°
waren dat er geen van 180 graden ?
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply