Bij deze verkoop ik onze VTR 1000 (1997) in onderdelen.
Wij hebben deze gekocht als projectje, maar uiteindelijk zit er gewoon té veel werk aan voor ons.
Topkuip, zijkuip, topkuip-frame en originele clipons zijn er niet meer bij.
Het blok zelf is niet ok meer, we vermoeden dat de vorige eigenaar heeft rondgereden met een versleten naks en dus kromme kleppen als gevolg.
VTR is voorzien van een superbike stuur mét handvatverwarming (niet getest)
Liefst van al verkopen wij alles in 1 keer voor +/400eur (meer mag altijd natuurlijk )
Ik vermoed dat een handigere harry wel meer gedaan krijgt met deze motor.
VTR 1000 voor onderdelen
Re: VTR 1000 voor onderdelen
Wie is "we"?
Uw timing is opmerkelijk, en ik verdenk u er dus van van mijn computers te bespioneren, want gisteren was ik op 2dehands.be met veel goesting naar de VTR 1000's aan het kijken, en naar hoe weinig ze wel kosten!
De prijs lijkt mij wel fair.
Uw timing is opmerkelijk, en ik verdenk u er dus van van mijn computers te bespioneren, want gisteren was ik op 2dehands.be met veel goesting naar de VTR 1000's aan het kijken, en naar hoe weinig ze wel kosten!
De prijs lijkt mij wel fair.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2921
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: VTR 1000 voor onderdelen
Maar Pol, wat gij nodig hebt is een SP2
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: VTR 1000 voor onderdelen
Collega/Kameraad/Circuit-partner heeft mij al tijdje proberen overtuigen om samen eens ne motor te kopen en kijken of we er iets beters konden van maken.
Deze VTR kwam naar boven en ondanks de staat dachten we er iets van te maken...
Als de ontdekking van het blok kwam... zagen we het plots iets minder zitten...
Timing is alles he Muug... 't wordt bijna winter en gij wilt wel eens ne vtr proberen...
Als ge hem nu koopt en in orde zet (ik gok nog steeds dat iemand met genoeg verstand hem kan fixen) kunt ge tegen volgend jaar met nen naked vtr rijden...
(of hem intussen verkopen aan een nog betere prijs )
Deze VTR kwam naar boven en ondanks de staat dachten we er iets van te maken...
Als de ontdekking van het blok kwam... zagen we het plots iets minder zitten...
Timing is alles he Muug... 't wordt bijna winter en gij wilt wel eens ne vtr proberen...
Als ge hem nu koopt en in orde zet (ik gok nog steeds dat iemand met genoeg verstand hem kan fixen) kunt ge tegen volgend jaar met nen naked vtr rijden...
(of hem intussen verkopen aan een nog betere prijs )
Re: VTR 1000 voor onderdelen
Zwijg stil, er stond deze zomer ene bij Mototech.
David zei zelf dat ge eigenlijk al een verdomd goeie racer moet zijn om daar 't potentieel van te kunnen benutten.
Toch maar niet dus.
Maar ne VTR1000 - in goede staat, Koeno - heb je voor 1500-2500 euro, en in zeer goede staat.
Zuipt naar het schijnt wel, maar who cares?
Zalige twin, twee ferme einddempers, ah die motorrem, semi-sportieve zitpositie....
Hup hup , waar staat de dichtste te koop !
- duibhce Kaelann
- Posts: 2921
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: VTR 1000 voor onderdelen
Als ik het me goed herinner van de lang vervlogen tijden dat ik nog met iemand op ne VTR in de Ardennen heb gezeten lag dat rond de 9 (11 liter op circuit)
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: VTR 1000 voor onderdelen
inderdaad... en de eerste modellen (deze dus) hadden een kleine tank...duibhce Kaelann wrote: ↑10 Sep 2020 21:55Als ik het me goed herinner van de lang vervlogen tijden dat ik nog met iemand op ne VTR in de Ardennen heb gezeten lag dat rond de 9 (11 liter op circuit)
zodat 150km op een tank een prestatie zou zijn blijkbaar...
Re: VTR 1000 voor onderdelen
Dat verbruik was dan ook zo ongeveer het enige punt van kritiek. Dit model stamt nog van uit de goede Honda-periode: goede lak , goede aluminium, roest krijgt geen kans, betrouwbaar als een Zwitsers horloge, etc.
Maar geen kat wilt ze nog , net zoals niemand nog een BMW K motor wilt uit de jaren '90 of '00.
Maar geen kat wilt ze nog , net zoals niemand nog een BMW K motor wilt uit de jaren '90 of '00.