Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Droopy »

TRooPER wrote: 29 Apr 2021 18:56 heel veel zin in een 'toogbabbel', maar dat mag zelfs nog niet als de 'terrassen/cafés" opengaan.

spontaniteit WEG als ge al een tafelke moet reserveren en tellen met hoeveel ge zijt in uw bubbel....

Ik ga mijn eigen Toog op wieltjes maken en zo een café binnenwandelen :mrgreen:
Zwijg over terrassen, woensdag liep elke Vlaamse krantengroep met een journalist en fotograaf rond en stonden de beide Vlaamse zenders met een reporter en cameraploeg present. :o
Bij onze buren hebben ze zowat een uur gestaan om te filmen, te fotograferen en interviews af te nemen. :shock:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1243
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

er komen mooie etappes aan in de Giro, vandaag richting Appenijnen, en binnen enkele dagen serieuze heuvelritjes richting zuiden.

https://www.giroditalia.it/en/the-route/

met tevens heel wat toeristische info.

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by F M »

Hmmm, stage 16, Fedaia, Pordoi en Giau... :ricky:

Als we in september kunnen reizen, dan staan die wat mij betreft op het programma.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by OzzePaa »

F M wrote: 11 May 2021 14:43 Hmmm, stage 16, Fedaia, Pordoi en Giau... :ricky:

Als we in september kunnen reizen, dan staan die wat mij betreft op het programma.
Ik ga daar niet naar kijken ... too much urge to get over there right here, right now ;) :whistling:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1243
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

F M wrote: 11 May 2021 14:43 Hmmm, stage 16, Fedaia, Pordoi en Giau... :ricky:

Als we in september kunnen reizen, dan staan die wat mij betreft op het programma.
17 is ook heel fijn, van Canazei naar een rondje Monte Baldo en eindigend met de geweldige klim naar Sega di Ala, de poort naar Lessinia !

ik rij graag met de vélo maar no way dat ik zoiets zonder motor assistentie ga proberen.

Bij Arco heb je de Monte Velo, nog zo'n verschrikkelijke klim.

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1243
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

en de voorlaatste dag, 4200 hoogtemeters, San Bernardino gevolgd door de Splügen pas.


jawadde.


en allemaal asthma patiënten, eh.

Jopet
Posts: 831
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Jopet »

TuttoTerreno wrote: 11 May 2021 23:20
F M wrote: 11 May 2021 14:43 Hmmm, stage 16, Fedaia, Pordoi en Giau... :ricky:
Als we in september kunnen reizen, dan staan die wat mij betreft op het programma.
17 is ook heel fijn, van Canazei naar een rondje Monte Baldo en eindigend met de geweldige klim naar Sega di Ala, de poort naar Lessinia !
Wij hebben voor augustus al geboekt, ongeveer ergens waar rit 17 zal gepasseerd zijn, nabij de Passo Manghen, dus enkele van die passen zullen we zeker rijden :ricky:
Tegen dan heb ik mijn 2 vaccins al gekregen (17-5 en 8-8), nu nog hopen dat de vrouw ze ook al vlug zal krijgen, anders ga ik nog verplicht zijn ze thuis te laten en alleen te gaan met mijn maten :mrgreen:
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1243
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

vandaag 4 sterren rit,

aankomst bovenop een berg en de laatste 1600m is een "gravel" weg.

komaan Remco!

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by F M »

Er wordt naar mijn idee te veel verwacht van Remco. Niet vergeten dat hij 9 maand revalidatie achter de rug heeft na een zware blessure. Ik had nooit verwacht dat hij nu al zo ver staat.
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Koeno »

ik zit in mijne midlife crisis....... 't is zover...

om 1 of andere reden zit ik gewoonweg naar vtx 1300, of F6C, of FLSTC motoren te kijken op 2dehands....
what's wrong with me :lipsrsealed2:

Jopet
Posts: 831
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Jopet »

Koeno wrote: 16 May 2021 19:30 ik zit in mijne midlife crisis....... 't is zover...

om 1 of andere reden zit ik gewoonweg naar vtx 1300, of F6C, of FLSTC motoren te kijken op 2dehands....
what's wrong with me :lipsrsealed2:
Zolang het maar kijken is hé, tijdens de midlife crisis durven sommigen zoals Wout zich bvb ook wagen aan een 20 jaar jongere vriendin, of dat dan verstandig is om toe te geven aan die midlife crisis laat ik in het midden....
Ik kan je maar 1 raad geven voor je zoiets koopt, doe een uitgebreide testrit want dat rijdt heel anders dan een doorsnee motor :ricky:
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 16 May 2021 19:30 ik zit in mijne midlife crisis....... 't is zover...

om 1 of andere reden zit ik gewoonweg naar vtx 1300, of F6C, of FLSTC motoren te kijken op 2dehands....
what's wrong with me :lipsrsealed2:
Niks ... ge ziet gewoon graag moto's ... Ga, zoals Jopet zegt, der eens mee rijden, met zo'n apparaat, en ge zijt zo van die rare gewoonte af ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1243
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

F M wrote: 16 May 2021 18:55 Er wordt naar mijn idee te veel verwacht van Remco. Niet vergeten dat hij 9 maand revalidatie achter de rug heeft na een zware blessure. Ik had nooit verwacht dat hij nu al zo ver staat.
tja, ik had dat ook niet gedacht, maar ze krijgen hem er niet afgereden, precies.

Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Koeno »

OzzePaa wrote: 16 May 2021 21:20
Koeno wrote: 16 May 2021 19:30 ik zit in mijne midlife crisis....... 't is zover...

om 1 of andere reden zit ik gewoonweg naar vtx 1300, of F6C, of FLSTC motoren te kijken op 2dehands....
what's wrong with me :lipsrsealed2:
Niks ... ge ziet gewoon graag moto's ... Ga, zoals Jopet zegt, der eens mee rijden, met zo'n apparaat, en ge zijt zo van die rare gewoonte af ;) :lol:
Korte ritjes op sjoppers heb ik al gedaan...
Meestal rechtdoor-ritjes (hmmm, zegt al iets)...

maar ja, kga er toch is enen huren voor een dagske... :p
Het idee om te onthaasten lijkt mij wel wat :lipsrsealed2:

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Muug »

Koeno wrote: 17 May 2021 08:52 Het idee om te onthaasten lijkt mij wel wat :lipsrsealed2:
Da zit al meer dan een jaar thuis, en dat denkt aan onthaasten.
:peepwall:

Sjoppers.... elk zijn ding natuurlijk. Ik heb ene keer een Shadow gehad als vervangmoto. Nog maar gewoon slalommen op de weg en de treeplanken raakten het asfalt al. :laughing: Niet voor mij dus, dank u. :thumbsdown:

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by F M »

Ik heb ook nog nooit met een chopper gereden. Maar als je daarmee zo gemakkelijk met de voetplank aan de grond geraakt, moet ik dat ook eens proberen. Is misschien goed voor mijn ego. :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3472
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Blackbert »

F M wrote: 17 May 2021 11:50 Ik heb ook nog nooit met een chopper gereden. Maar als je daarmee zo gemakkelijk met de voetplank aan de grond geraakt, moet ik dat ook eens proberen. Is misschien goed voor mijn ego. :grin:
zoek u een Goldwing 1200, dan raak je met de middenbok het asfalt. Geeft een heel andere egoboost. :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1243
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

vandaag de Giro rit met de "strade bianche" : 35km van de laatste 70km vandaag zijn gravel wegen. Beetje het terrein van de ACT Italy tracks, dag drie.

User avatar
Blackbert
Posts: 3472
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Blackbert »

Hey Dub, die rambo al door uw achtertuin zien sluipen? :dontknow: :peepwall:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by F M »

Hij zal wel zoals wij de politiehelikopter hebben zien en horen rondcirkelen.
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked