Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11810
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Muug »

Jep.

User avatar
Raketman
Posts: 1260
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Raketman »

Alles is goed op dit moment. Volgend weekend gaan we nen bbq doen buiten met de mannen van de Ursel-groep, dat zal eens een toffe afwisseling zijn...

IK VERVEEL MIJ DE TERING SEG :? :?

Mag nog 2 weken niet zonder krukken, minstens. Vandaag de eerste kine-beurt gehad, ben toch een paar keer bijna tegen 't plafond gegaan van de pijn. Mijn rechtse dijbeenspieren zitten al verkrampt van drie weken niet normaal te gebruiken. De weg terug gaat precies iets langer worden dan eerst verwacht. Mobiel binnen een week of 3-4, dan krachtoefeningen.
Nil volentibus arduum

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1238
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

we zijn hier in harde "noodrem" Lockdown, dus quasi alles is toe behalve supermarkten.

1 vd weinige dingen die toch open zijn, is de MX track van "onze" club, want MX is - volkomen terecht - een individuele sport !

enorme stormloop op die tickets natuurlijk...

User avatar
Muug
Posts: 11810
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Muug »

TuttoTerreno wrote: 20 Apr 2021 23:51 we zijn hier in harde "noodrem" Lockdown, dus quasi alles is toe behalve supermarkten.
Hier stagneren de cijfers, de ziekenhuizen liggen vol, en toch versoepelen ze vanalles. :freak: :blink: :furious3: :dontknow: :evil2: :rifle: :stars:

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Droopy »

Muug wrote: 21 Apr 2021 09:17
TuttoTerreno wrote: 20 Apr 2021 23:51 we zijn hier in harde "noodrem" Lockdown, dus quasi alles is toe behalve supermarkten.
Hier stagneren de cijfers, de ziekenhuizen liggen vol, en toch versoepelen ze vanalles. :freak: :blink: :furious3: :dontknow: :evil2: :rifle: :stars:
In Nederland volgen er ook versoepelingen vanaf volgende woensdag, benieuwd wat dit zal geven op het werk, zeker met de terrassen die al open mogen. :dontknow:

User avatar
F M
Posts: 5078
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by F M »

Ach, binnenkort ben ik gevaccineerd. Gedaan dan met de angst in het ziekenhuis te belanden.
(effe lekker egoïstisch denken :twisted: )
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2925
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by duibhce Kaelann »

en verbeterde GSM-ontvangst! :lol:
Plus, als je op avontuur vetrekt in de broesse heb je zelfs geen satelliettracker meer nodig, want Bill Gates weet je altijd te vinden. :pom:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11810
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote: 21 Apr 2021 15:18 en verbeterde GSM-ontvangst! :lol:
Plus, als je op avontuur vetrekt in de broesse heb je zelfs geen satelliettracker meer nodig, want Bill Gates weet je altijd te vinden. :pom:
Bovendien kunnen die microbots je hersens repareren, en galstenen met mini-dynamiet verbrijzelen. :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5078
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by F M »

Alleen maar positief nieuws dus :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Droopy »

F M wrote: 21 Apr 2021 14:19 Ach, binnenkort ben ik gevaccineerd. Gedaan dan met de angst in het ziekenhuis te belanden.
(effe lekker egoïstisch denken :twisted: )
Door al dat gedoe met AstraZenaca ben ik ruim een maand geleden voor de eerste maal gevaccineerd. :)

(toen mocht het niet aan 55+ gegeven worden en zo heb ik als oudere 55-er voorrang gekregen, op de dag van mijn vaccinatie was beslist om AstraZeneca vanaf dan enkel aan 55+gegeven worden, op de dag van mijn tweede vaccinatie ben ik 55 jaar en 51 weken, benieuwd hou ze dat gaan oplossen)


FM Best niets plannen de dag na je vaccinatie want je kan er mottig van zijn. :?
Zelf heb ik 's nachts een griepgevoel gehad en een beetje stijfheid in de arm maar verder viel het goed mee maar ik ken er toch een paar die niet verder konden werken en een dagje in bed gelegen hebben. :?

Het geeft wel een veiliger gevoel maar helaas werkt mijn gsm niet beter dan voordien maar het is dan ook een GHooghle telefoon, misschien kan den Bill dat niet waarderen :?: :grin:

User avatar
Stefke
Posts: 2929
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Stefke »

Ik weet zelf niet of ik zo'n vaccin zou willen...Is dat een beetje nuttig, is dat een beetje betrouwbaar en wat zijn de (neven)effecten op lange termijn? :dontknow:

User avatar
Muug
Posts: 11810
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Muug »

Tuurlijk wil je dat.
Lees dit even.
https://www.demorgen.be/nieuws/nederlan ... ~b0fd9b83/

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1238
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

darwinisme in volle actie

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Droopy »

TuttoTerreno wrote: 21 Apr 2021 23:47 darwinisme in volle actie
Benieuwd wat Darwin hier zou van zeggen : op het werk zie ik de buren (en de andere horecazaken hier) heel enthousiast hun terrassen klaarzetten en anderzijds hangt Nederland tegen code zwart aan op de intensieve diensten. :dontknow:

Code zwart wil dus zeggen dat de artsen gaan moeten beslissen welke coronapatiënten ze nog willen helpen en welke niet. :?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by OzzePaa »

Stefke wrote: 21 Apr 2021 21:11 Ik weet zelf niet of ik zo'n vaccin zou willen...Is dat een beetje nuttig, is dat een beetje betrouwbaar en wat zijn de (neven)effecten op lange termijn? :dontknow:
Hoe het just zit met de volgorde van uitnodigen, weet ik niet, maar tot vandaag heb ik er als dik-65-plusser-met-neiging -tot-hypertensie nog geen gehad.
Niet dat ik me ongerust maak, want er zit hier ook nog een kat in de boom die ik er eigenlijk eerst uitkijken wil ... :?
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Bij
Posts: 439
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Bij »

Die kat zit hier ook :?
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Schussboelie
Posts: 490
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Schussboelie »

Die kat is mij geen blik waardig, ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed wat daar aan te zien is.
Hoe sneller hoe liever maar ik zal al blij zijn als het ergens in de zomer is.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
den Bullet
Posts: 1480
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by den Bullet »

Droopy wrote: 21 Apr 2021 17:31
FM Best niets plannen de dag na je vaccinatie want je kan er mottig van zijn. :?
Zelf heb ik 's nachts een griepgevoel gehad en een beetje stijfheid in de arm maar verder viel het goed mee maar ik ken er toch een paar die niet verder konden werken en een dagje in bed gelegen hebben. :?

Het geeft wel een veiliger gevoel maar helaas werkt mijn gsm niet beter dan voordien maar het is dan ook een GHooghle telefoon, misschien kan den Bill dat niet waarderen :?: :grin:
Ik heb de eerste spuit (Pfizer) vorige maandag gehad en 's anderendaags alleen een ietwat pijnlijk gevoel rond de prikplek; voor de rest niks.

Wel vlak daarna een Android-upgrade gehad!

Niks dan positief effect, dus :rayof:

User avatar
Muug
Posts: 11810
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by Muug »

den Bullet wrote: 28 Apr 2021 12:41 Ik heb de eerste spuit (Pfizer) vorige maandag gehad
Wel vlak daarna een Android-upgrade gehad!
:shock: :shock: :shock:

:lol:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1238
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft

Post by TuttoTerreno »

Droopy wrote: 28 Apr 2021 10:57
TuttoTerreno wrote: 21 Apr 2021 23:47 darwinisme in volle actie
Code zwart wil dus zeggen dat de artsen gaan moeten beslissen welke coronapatiënten ze nog willen helpen en welke niet. :?
dat is wat men in de NL ziekenzorg altijd doet, hoor.

is goed voor hun statistieken en er wordt geen geld verspild aan (misschien nutteloze) behandelingen.

dan blijft er tevens meer geld over voor de arts, die zelf minder met die vervelende, zieke patiënten in contact moet komen.

win-win

Locked