Keuring
Posted: 17 Aug 2021 10:28
Zo onduidelijk als maar kan zijn... Het is ook nooit goed.Raketman wrote: ↑17 Aug 2021 23:55Is weer zo onduidelijk als het maar kan zijn...wat als ik een wrak aankoop (en daar volledig akkoord mee ben) voor restauratie ? Of ene in't buitenland zonder papieren ? Niet dat ik het erg zou vinden moest er geen periodieke keuring komen, want dan moet ik jaarlijks een paar dagen verlof opofferen om met de hele kraam naar een keuringsstation te gaan ...
Als bekend is dat dat een wrak zal je dus naar de keuring moeten he, alvorens je die terug kan inschrijven?
Je zal sowieso je papieren in orde moeten brengen alvorens je die kan inschrijven, dat is nu niet anders.
Strikvraag:Schussboelie wrote: ↑18 Aug 2021 08:37 En élk tweedehandsvoertuig dat je wil inschrijven zal gekeurd moeten worden, ongeacht vanwaar die komt.
Dat is toch niet zo onduidelijk?
Ooit 2 krak dezelfde Yam Div 900's van de Franse polies gehad ... Toen de eerste in de Spaghetti tegen een muurtje belande, de plaat op den andere gevezen. Later allebei verkocht en de gele plak aan den FJR gehangen. Wel ooit routinecontrole gehad, maar nooit opmerking over gekregen Verzekering was wel op de hoogte maar had er geen probleem mee.Koeno wrote: ↑18 Aug 2021 08:44Strikvraag:Schussboelie wrote: ↑18 Aug 2021 08:37 En élk tweedehandsvoertuig dat je wil inschrijven zal gekeurd moeten worden, ongeacht vanwaar die komt.
Dat is toch niet zo onduidelijk?
Mijn CBR 600 F4I, was tot vorig jaar ingeschreven.
Ik heb nog steeds papieren die op mijn naam staan, maar nummerplaat is naar andere moto overgezet.
Wat zou het geval als ik die binnen 2 jaar terug wil inschrijven.
Gaan ze dat bekijken als verkochte motor die moet gekeurd worden?
Of omdat papieren nu al op mijn naam staan (ook al is dat geen eigendomsbewijs) zonder keuring in te schrijven?
Nee, natuurlijk niet. Ik zal in't vervolg (nog) beter nadenken voor ik iets post. Silly me.