Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Mario »

jammaja, gij komt daar met een BMW afgereden, tuurlijk dat ze u gaan helpen :lol: ;)
en moest je met een Dnepr zijn afgekomen mogelijk ook nog :mrgreen:
maar niet met een Suzuki bijvoorbeeld :x :P :peepwall:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Muug »

Heel, héél lang geleden, toen er nog geen flitspalen bestonden, ben ik met een defecte Kawasaki eens gaan aankloppen bij de Suzuki-garage van de pa van Stefan Everts. Die wou niet helpen. :furious3:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by F M »

Ik heb hetzelfde meegemaakt als Stefke (maar dan met de GPS-bevestiging die los kwam), en een Citroëngarage in Huldenberg heeft me graag geholpen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Raketman »

Er zijn ook dealers met rare gedachten...ben ik onlangs bezig om een Beta brommerke terug in orde te zetten na een accident en ik had wat onderdeelkes nodig. Nu zit hier op 5km van mijn deur een officiële Beta-dealer dus ik bel daar naar. Toen ik niet kon zeggen/bewijzen dat dat brommerke ooit daar gekocht zou zijn werd ik nogal brutaal afgeblaft, dattem enkel mensen wou helpen die bij hem gekocht hadden en dat hij geen tijd had voor mijn prularia. Baf telefoon toe en klaar...

:dontknow: :dontknow:

Goed, dat is toch wel voldoende om mij serieus geïriteerd te krijgen, met als gevolg dat ik via FB rechtstreeks de importeur contacteer en mijn gevalleke uitleg. Die verwijst mij naar een andere dealer (30km van mijn deur :? ) met zijn persoonlijke groeten. Tegen dat ik daar toekwam lagen al mijn stukken al gereed en mocht ik ze meenemen...gratis ! Met excuses van de importeur en de verzekering dat hij eens ging langsgaan bij dienen andere.

't Zit soms toch raar ineen zenne.
Nil volentibus arduum

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Raketman »

Nog zo eneke : er schijnen toch nog altijd aanzienlijke problemen te zijn met parts delivery bij verschillende grote merken. Onlangs problemen gehad bij Kawa waardoor ik mij tot de aftermarket-market moeten richten heb of het ging nog een half jaar duren :roll: ...

Nu hetzelfde met mijnen Honda : daar zou de benzinepomp een nieuw filterke kunnen gebruiken. Filterke niet te verkrijgen, enkel de volledige pomp (800+ euro's want bij Honda zijn die van goud :pillepalle: ) ofwel een foefke uithalen met een recall aktie van de 2018 modellen waar zo'n filterke inzit. Levering : einde maart :lipsrsealed2: . Chance dattem nog rijdt...
Nil volentibus arduum

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Koeno »

geprobeerd met de CB1000 naar't werk te gaan.
Uiteindelijk toch maar de KTM moeten pakken omdat het spel niet wou aanslaan :D
wat was dat nu alweer met KTM dat niet betrouwbaar zou zijn?

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Stoffel »

Dienen Honda weet dat hij vervangen gaat worden…en zegt nu foert :mrgreen:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by OzzePaa »

Juist maar om de admin er op attent te maken, dat we deze topic niet rechtmatig meer mogen aanvullen wegens overjaars natuurlijk ;) :geek: :mrgreen:

Een laatste illegale bijdrage kan edoch misschien nog net om te melden dat ik donderdag op het laatste paar 100.000 reeds gebolde kilometers een tweede keer platte band gereden heb.
Op een achterafwegske raapte den FJR zijn kwazie nieuwe PR6-achterslof één exemplaar van dit ongein op :
Image
Alhoewel de bijhorende lijm van het reeds "enkele" jaren onder het achterzadel verkerende reparatiesetje eerder leek op tuttefrut, bleek na wat gepeuter, 3 CO2 bommekes en bijblazen tot 3 Bar bij de nabije TOTAL, de ingebrachte "nestel" toch dapper genoeg om de druk er op te houden tot we weer op ons erf waren.
Vrijdagmorgen was de fut er echter uit en gaat een ritje tot bij de Ronnie voor een vakkundig ingebrachte "paddestoel" dus nodig zijn.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Koeno »

Tetoet, ik blijf bijdragen aan de illegaliteit!

Gisteren gaan rijden met de CB1000R, beetje wilden boef gewijs om ne keer te landen in Tollembeek.
CB1000R had 2 weken geleden al eens "foert" gezegd bij het willen starten, sindsdien beestje aan de lader gehangen.
Maar gisteren toch ook maar moeizaam in gang geraken.

Na uurtje rijden, motor ff afgelegd om veldbaantje te inspecteren, en terug starten was zeeerrrr moeizaam.
Vanavond toch maar de batterij eens uitmeten, want ik vermoed dat deze langzaamaan de geest aan't geven is...

de koude was wel nefast voor de knietjes...
miljaar, na 30minuten alweer pijntjes... tijd voor de lente?

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2022

Post by Muug »

Tijd voor een deftige broek zeg ik u . 't is nog altijd maar winter, zij het ene met herfsttemperaturen.

Allez dan, ik zal een andere topic aanmaken. :thumbsup:

Locked