Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
Koeno
Posts: 3223
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Koeno »

't verklaart wel waarom ik na 3 keer KTM opheffen vorige week (tijdens mijn leg-em-plat-en-draait-em-rond-moment) zo bekaf was...

User avatar
F M
Posts: 5064
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by F M »

Ik heb de indruk dat het nu vooral jongeren zijn die meer gevolgen krijgen van een covidbesmetting.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Raketman
Posts: 1260
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Raketman »

TRooPER wrote: 28 Mar 2023 16:51
ben van plan om mijn alu stukken daar es binnen te brengen:
www.metalclean.be
Daar ben ik 20 jaar gegaan, totdat ze daar eens een stuk kwijt waren en de kwaliteit er nogal op achteruitgegaan was (sedert de dochter het overgenomen heeft zo een beetje). Dees was een poging tot verbetering maar helaas speculaas :lipsrsealed2: ...
Nil volentibus arduum

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 30 Mar 2023 13:03
Koeno wrote: 28 Mar 2023 11:23 1 maand na covid besmettig nog steeds last van de longen.
Bij allroad ritjes valt het op, dat ik heel snel aan't hijgen ben.
Thuis 2 trappen omhoog naar bureau en ik moet ook eventjes bekomen.

Misschien morgen toch eens terug bij huisarts gaan.
't is beetje vermoeiend om altijd te hijgen.
update daar:
Huisarts vind niets speciaals, maar toch verbod op hoog intensieve inspanningen + puffer met cortisone.
Kan nog weken/maanden duren.
Puffer minstens 30 dagen, indien geen verbetering: straffer spul

Speciaal...
Ondertussen ben ik pompaf na 1.5km wandelen en is gras afdoen ook een helse taak...
Ge kunt dat op Koviet steken, maar daar ligt al veel te veel aan ;) :mrgreen:
Mijn lichaam is niet meer van het allure dat jou kathedraal uitstraalt, maar de reden waarom ik echte inspanning veel te kort volhou, hoop ik volgende maand te kennen na een cardiologisch onderzoekske. Vernauwingen doen nl. geen pijn, maar ze hebben wel ook die symptomen.
Mijn tweede (jongere) broer kon ook geen trap meer op zonder op de bovenste tree te zitten hijgen en puffen, tot hij een paar jaar terug na zo'n check-up te horen kreeg dat hier en daar een veertje stken in de bloedkanaaltjes dat snel-buiten-adem-zijn ging oplossen ... en het bovendien hoog nodig was :!: En dat bleek een juiste voorspelling : hij voelt zich sindsdien weer veel fitter.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3223
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Koeno »

OzzePaa wrote: 30 Mar 2023 22:06 Ge kunt dat op Koviet steken, maar daar ligt al veel te veel aan ;) :mrgreen:
Nu had ik toch verwacht dat het zou zijn: zeker dat het niet van dat vaccin komt? :-p
OzzePaa wrote: 30 Mar 2023 22:06 Mijn lichaam is niet meer van het allure dat jou kathedraal uitstraalt,
Een overgewichtige kathedraal dan toch.
Ik probeer verdekke sinds september 2022 terug te vermageren...
Maar lumbago, werk, covid en nu dit komt er altijd maar tussen...

Maar wat er nu speelt is wel zeer speciaal (voor mij dan toch)
sinds de laatste besmetting nooit meer 100% op niveau geraakt.
en sinds enkele dagen wordt het weer wat erger, ach, ik hoop dat puffer helpt (en snel)

petervdc
Posts: 3464
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by petervdc »

F M wrote: 30 Mar 2023 16:03 Ik heb de indruk dat het nu vooral jongeren zijn die meer gevolgen krijgen van een covidbesmetting.
Zeker dat het niet van de prikjes komt ? :lipsrsealed2:
Keep going

User avatar
Blackbert
Posts: 3462
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Blackbert »

Merci Peter.
gisteren un monde à part gezien? bunkerville in hillbillycountry.
zat er toch weer ene tussen die zeker was dat er een chip in die spuitjes zat.
dus: iemand al 5G connectiviteit?
grease up your baby for a ball on the hill

Koeno
Posts: 3223
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Koeno »

petervdc wrote: 04 Apr 2023 18:04
F M wrote: 30 Mar 2023 16:03 Ik heb de indruk dat het nu vooral jongeren zijn die meer gevolgen krijgen van een covidbesmetting.
Zeker dat het niet van de prikjes komt ? :lipsrsealed2:
Geen idee, ik ben zo'n bang bang saapje zonder ruggengraat die altijd slaapt en met de massa meegaat.
Maar ik ben zeker dat jij als kritisch denker de waarheid kan neerpennen ;-)

Image

Online
Stoffel
Posts: 487
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Stoffel »

Blackbert wrote: 04 Apr 2023 19:03 Merci Peter.
gisteren un monde à part gezien? bunkerville in hillbillycountry.
zat er toch weer ene tussen die zeker was dat er een chip in die spuitjes zat.
dus: iemand al 5G connectiviteit?
Jep, hier ook gezien…bij die Amerikanen zitten er toch rare snuiters tussen…maar geld hebben ze dan wel om dat allemaal te kopen..
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

Koeno
Posts: 3223
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Koeno »

Na bijna 8jaar afwachten en uitstellen...
Binnenkort toch maar eens beginnen met de knieën te laten onderzoeken.
Deze ochtend met CB1000R naar het werk en na 15minuten deed de knie alweer echt zeer.
De laatste tijd speelde dat meer en meer op, een pijn die altijd zo wat komt en gaat. Nooit een constante.

Omdat ik wil vermijden om alweer moto's te verkopen/kopen vanwege slechte knieën ga ik toch maar eens naar de knieën laten kijken (en mss onmiddellijk naar mijn hersenen :p ).
Reden om zo lang te wachten? Hemelse angst dat ze nog eens willen snijden in mijn lijf :peepwall:

User avatar
Muug
Posts: 11800
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Muug »

nog eens ! :shock:

User avatar
F M
Posts: 5064
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by F M »

Blackbert wrote: 04 Apr 2023 19:03 dus: iemand al 5G connectiviteit?
Internet valt hier de laatste tijd wat meer uit dan anders. Zou de prik uitgewerkt zijn? :whistling:
I am confused. Oh no, maybe not!

Jopet
Posts: 829
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Jopet »

Hoe hou je iemand weg uit het centrum van Gent, je voert de LEZ in, maar daar hebben we ondertussen al genoeg over geschreven.
Hoe hou je iemand weg om een patiënt te bezoeken in het UZ Gent, een ticket is 30 minuten gratis maar tussen 31min en 3u betaal je 6,50 €.... :wall: Dus een uurtje iemand bezoeken kost je 6,50 €, neen daar heb ik geen begrip voor.
Mijn maat heeft enkele weken geleden in Diksmuide een zeer zwaar moto ongeval gehad en lag eerst in Veurne waar je zelfs gratis kan parkeren, hij is nu voor nog enkele vervolg operaties naar UZ Gent overgebracht. Dus kijk ik daarnet waar je best parkeert en verschoot mij dus een bult.... 6,50 euro pffff
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Muug
Posts: 11800
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Muug »

Jopet wrote: 20 Apr 2023 14:06 Hoe hou je iemand weg uit het centrum van Gent, je voert de LEZ in, maar daar hebben we ondertussen al genoeg over geschreven.
Hoe hou je iemand weg om een patiënt te bezoeken in het UZ Gent, een ticket is 30 minuten gratis maar tussen 31min en 3u betaal je 6,50 €.... :wall: Dus een uurtje iemand bezoeken kost je 6,50 €, neen daar heb ik geen begrip voor.
Mijn maat heeft enkele weken geleden in Diksmuide een zeer zwaar moto ongeval gehad en lag eerst in Veurne waar je zelfs gratis kan parkeren, hij is nu voor nog enkele vervolg operaties naar UZ Gent overgebracht. Dus kijk ik daarnet waar je best parkeert en verschoot mij dus een bult.... 6,50 euro pffff
mijn madam heeft voor onderzoekjes die in totaal maar tien minuten duren, maar waarvoor je wel een paar uur moet doorbrengen in Maria Middelares zelfs 10 euro moeten betalen. Als patiënt!

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2923
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Stefke »

het verkeer vandaag... :wall: :wall: :wall: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by OzzePaa »

Stefke wrote: 20 Apr 2023 18:38 het verkeer vandaag... :wall: :wall: :wall: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:
Ge bedoelt waarschijnlijk : het verkeer ALTIJD ;) :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Blackbert
Posts: 3462
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Blackbert »

Stefke wrote: 20 Apr 2023 18:38 het verkeer vandaag... :wall: :wall: :wall: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:
Met dees akkefietje is 't niet moeilijk dat alles daar vastloopt ...
grease up your baby for a ball on the hill

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2923
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 20 Apr 2023 19:30 Ge bedoelt waarschijnlijk : het verkeer ALTIJD ;) :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
mja, meestal wel, 's nachts durft het wel nog eens meevallen...
Blackbert wrote: 20 Apr 2023 21:38 Met dees akkefietje is 't niet moeilijk dat alles daar vastloopt ...
eerder op had ik ook nog dit akkefietje...https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/04/20 ... t-niklaas/
en gisteren was het ook weer behoorlijk prijs... maar na het afgesloten gedeelte E17 had ik dan wel efkes een volledig lege E17... :ricky:

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2923
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Stefke »

fuck, nu pas gezien dat ik naast het BBMA-weekend grijp dat in het teken staat van Willy Van Der Meeren... :wall: :wall: :wall:

Jopet
Posts: 829
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Jopet »

Nieuwe busregeling in Brugge vanaf 1 juli :pillepalle:

Onder het mom van efficiënt, duurzaam en flexibel openbaar hebben ze dus alle lijnbussen verboden om nog door het centrum van Brugge te rijden, geen enkele maar dan ook geen enkele lijnbus, behalve de avondlijn 1 & 2, mag dus nog via het centrum naar de randgemeenten rijden. Verschillende lijnen hebben ze afgeschaft, zoals onze lijn 16 die hier achter mijn deur stopt, en vervangen door nieuwe lijnen die door verschillende gemeentes lopen en dus niet meer rechtstreeks.
In het centrum komen vervangende Midi E-busjes van max 8 meter, hoe waar of wanneer die busjes zullen lopen is ons een raadsel, geen enkele info is te vinden, niet op de site van de lijn en niet op de site van Brugge, of die de Shuttle busjes (de busjes die op en af rijden naar de 2 grote randparkings) vervangen of zo, ik weet het niet, ik weet enkel dat er Midi E-busjes komen omdat dit in de kranten stond vorig jaar.

Dus tot deze zomer kunnen we hier de 16 opstappen, 10 minuten later aan de Stadsschouwburg afstappen, boodschappen doen, aan het Belfort de 16 terug op en nog eens 10 minuten later zijn we thuis. Hoe we nu in 't stad moeten geraken met de bus is mij een compleet raadsel, ik weet dat ik nu de 4 kan nemen, door St-Kruis en heel Assebroek rijden en afstappen aan 't station of aan 't Theater, m.a.w. waar ik vroeger maar een klein deel van de route moest nemen zal ik in de toekomst heel het traject door St-Kruis & Assebroek (20 tal haltes) moeten volgen en natuurlijk ook in de omgekeerde richting idem, hoe het zit om vervolgens bvb. aan de markt of elders in het centrum te geraken is nergens te vinden.

Ik denk dat we beter de auto nemen, zal goedkoper en vooral veel sneller gaan, kostprijs bus is voor 3 personen minimum 5,10 € door en nog eens 5,10 € terug, terwijl de parking aan 't station max. € 6,10/24u parkeren kost inclusief gratis bustransfer voor max. 4 personen per wagen, of de parking aan 't zand ongeveer 2 € per uur kost en met P-Card minder dan de helft...

Neen, wat daar efficiënt, duurzaam en flexibel aan is weet ik niet :dontknow:
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Locked