KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Muug »

Jawadde :shock:

die kleine KTM kan zo precies nog veel verdragen ! Raw footage video van tracks in Lake District. Ruig en cool. 8-)


User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Muug »

Chris Birch maakt het zelfs nog gekker.
De plas vanaf 45" is precies toch wat dieper dan verwacht. But the KTM doesn't give a fuck. :pillepalle:


Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Koeno »

Kheb er niet mee gereden maar wel eens opgezeten/gestaan en..... die voelde vooral klein aan...
en bij de eerste bouwjaren stonden de stepjes wat naar voor gekanteld, maar dat is mogelijks aangepast op latere bouwjaren.

dacht ergens zelfs al spaakwielen gezien te hebben voor deze adventure?

Gaat muug nog een zot doen? ;-)

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Muug »

Wel........ 8-)

Ik heb nochthans al zot genoeg gedaan de afgelopen twaalf maand :?

Toch maar eens een testritje organiseren. Ik ben een kleiner ventje dan u eh. En mijn vrouw is ook kleiner. :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2913
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Stefke »

Ben benieuwd wat er van die gietwielen nog overblijft... :? Maar de 390 is nu ook met spaakwielen leverbaar.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Muug »

Stefke wrote: 01 Jun 2023 14:55 Ben benieuwd wat er van die gietwielen nog overblijft... :? Maar de 390 is nu ook met spaakwielen leverbaar.
U vraagt wij draaien. Deze Fransen (neen, gij niet, FM) hebben de moto op een klein crosscircuit getest, met jumps tot 12 meter ver, op de gewone wielen, en naderhand blijken ze nog steeds schoon rond te zijn. De tester, een motocrosser, was zelfs lyrisch over het ABS, dat eigenlijk nooit onverwacht in actie schoot. :thumbsup:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Muug »

Vergelijking van de 390 met de Enfield Himalayan over verdomd ruig Brits terrein.
Verrassend hoe veelzijdig die "goedkope" moto's zijn.
Best grappig dat Indiërs het blijkbaar heel raar vinden van ons westerlingen dat wij gaan rechtstaan als het terrein wat te ruw wordt. Want zij gaan dan gewoon trager rijden en peddelen dan gewoon. En dat verklaart waarom de rechtop-positie van de Himalayan eigenlijk wel tegenvalt.
Langdradige test, maar ik heb 'm toch geheel uitgekeken (niet in één keer) vanwege de ruige pistes en beken die ze berijden.


Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Mario »

Muug wrote: 07 Jun 2023 09:22
Langdradige test, maar ik heb 'm toch geheel uitgekeken (niet in één keer) vanwege de ruige pistes en beken die ze berijden.
is toch wel een vreemde formulering :lol: maar zonder het filmpje bekeken te hebben, vermoed ik te weten wat je bedoelt :)

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat

Post by Muug »

Mario wrote: 07 Jun 2023 10:39
Muug wrote: 07 Jun 2023 09:22
Langdradige test, maar ik heb 'm toch geheel uitgekeken (niet in één keer) vanwege de ruige pistes en beken die ze berijden.
is toch wel een vreemde formulering :lol: maar zonder het filmpje bekeken te hebben, vermoed ik te weten wat je bedoelt :)
Opzettelijk zo gedaan. Er mag wel wat poëzie in ons taalgebruik zitten. ;)

Post Reply