Koopt mijne KTM 990 Adv over, steekt daar uw 950 blok in:
1. ge behoudt uw blok
2. op papier hebt ge een euro3 norm, en dus nog 3 jaar welkom in brussel.
3. binnen 3 jaar is de wereld toch finaal om zeep
Koopt mijne KTM 990 Adv over, steekt daar uw 950 blok in:
Nee neen vrachtwagens vallen daar zeker niet buiten, ook wij hebben de Lez normen te volgen, die zijn dus idem als de personen wagens, wij hebben zelfs kilometer heffing en die is duurder naarmate je euronorm lager is....
Ik zeg altijd cru: dat probleem lost zichzelf mettertijd wel opStefke wrote: ↑04 Mar 2024 22:34 deftig weer vandaag en hopla de moto's komen weer buiten. helaas de grootste mongolen eerst heb ik weer mogen vaststellen... Op twee wielen rijden is weer te moeilijk en 100 per uur in de bebouwde kom is toch het minimum... een bocht of een rotonde deftig nemen was dan weer een ander paar mouwen precies...
Da's inderdaad een locatie waar de overgrote meerderheid van de fietsers, ondanks alle signalen van het tegendeel, gewoon doen alsof ze voorrang hebben om over te steken.F M wrote: ↑06 Mar 2024 00:35 De steenweg, waar het fietspad rechts eindigt en de fietsers moeten oversteken naar het dubbele fietspad aan de overzijde. Haaientanden op het fietspad, eiland in het midden van de weg waar fietsers kunnen wachten tot het verkeer in de andere richting toelaat om over te steken.
En die fietsende zebra's ? Iedereen is daar zo van onder de indruk, dat ze ook hunne rem toeslaan. Ik toeter meestal ne keer en doe teken dat ze moeten stappen, want ja er echt over rijden is net iets te ver, te veel schrijfwerk en ander getrut, toch zeker van de vuurspuwende moeder met fietskind die het goede voorbeeld aan het geven is.Stefke wrote: ↑06 Mar 2024 10:28 yep, hier elke dag tientallen! gewoon geen voorrang verlenen en doorfietsen, zelfs al rij je op 5 meter van die oversteekplaats...
Zelfs als je op een drafje komt aangereden omdat je gezien hebt dat je 10 meter kan doorrijden zonder te moeten stoppen of voorrang te verlenen omdat er geen verkeer van links komt...
En dan die automobilisten die onnodig voorrang verlenen terwijl je verder dus gewoon vlot kon doorrijden. Nope eerst onnodig de fietsers doorlaten om dan wat verder 5 minuten stil te staan omdat er ondertussen weer pokkeveel dwarsverkeer is...
Verkeerslichten waren daar gewoon de betere optie geweest.
Dat is een punt waar nogal discussie over bestaat, mag je als fietser over een zebrapad rijden, het antwoord is simpel, ja, fietsers mogen dat zeker, maar er is een grote MAAR, in tegenstelling tot voetgangers hebben die helemaal geen voorrang, willen ze nu net dat vergeten.... Fietsers mogen dus zeker over het zebrapad rijden maar moeten natuurlijk als ze al rijdend oversteken voorrang geven aan het verkeer die op dat moment op de baan is. Toen ik indertijd, toen mijn kinderen nog naar school gingen, vroeg aan de verantwoordelijke waarom ze niet op school leren dat ze te voet moeten oversteken kreeg ik als antwoord dat ze anders te traag de schooluitgang verlaten.... Als kinderen op school nog niet aangeleerd worden dat het beter is om een zebrapad te voet over te steken en zo rechtmatig hun voorrang te krijgen wat wil je dan dat ze het op andere plaatsen opeens wel zouden doen.zappa wrote: ↑07 Mar 2024 22:29 En die fietsende zebra's ? Iedereen is daar zo van onder de indruk, dat ze ook hunne rem toeslaan. Ik toeter meestal ne keer en doe teken dat ze moeten stappen, want ja er echt over rijden is net iets te ver, te veel schrijfwerk en ander getrut, toch zeker van de vuurspuwende moeder met fietskind die het goede voorbeeld aan het geven is.
Tjah, zijn vrijwilligerswerk bij gehandicapten, zijn alcoholslot en zijn bijkomende verkeerslessen zullen de rechter wel mild hebben gesteld, I presume.