Georganiseerde Offroad trips - van Ad

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Georganiseerde Offroad trips - van Ad

Post by zappa »

oh ja ik krijg ne mail van den Ad, ik heb nog toffe ritten van die mens gereden, ze waren echt wel goed in elkaar gestoken, en oké tegen betaling, maar als je een dag kan rijden zonder dat je ergenissen hebt omdat de baantjes er niet meer zijn, of omdat er ineens een woonwijk gepoot is waar er eerst veldbaantjes waren.

Maar dus toffe offroad trips kortbij, tegen betaling :roll: :mrgreen: misschien een tip voor wie eens niet een halve maand wil zoeken op offroad baantjes, de Ad heeft dat gedaan hier (niet verplicht om erop te klikken :lol: ) https://www.offroadtrips.nl/?fbclid=IwA ... e87cjSC0TA

(afgesplitst omdat deze info anders zeer moeilijk terugvindbaar is)(praatadmin)
sig nature

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Georganiseerde Offroad trips - van Ad

Post by Blackbert »

Tripy II: check
Redelijk bij de deur zelfs: check
Goesting: check
15€: ok
Tijd: hmm, alleen in 't weekend.
Moto: KTM: check
Maar toch liever met iets lichter, en die wil nog niet blijven draaien. :(
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Georganiseerde Offroad trips - van Ad

Post by Muug »

Blackbert wrote: 02 Feb 2024 10:18 Maar toch liever met iets lichter, en die wil nog niet blijven draaien. :(
:shock:

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Georganiseerde Offroad trips - van Ad

Post by Blackbert »

jep. dealer 1 is maar ingestapt vanaf het KTM label erop hing. heeft de software niet voor de oudere modellen.
dealer 2 kan ik bellen na 17 uur.
misschien zou er wel iets te vinden zijn op tinternet, maar de belangrijkste, Café Husky, is uit de lucht na een crash en komt niet meer terug.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Georganiseerde Offroad trips - van Ad

Post by Muug »

ajaa, den Husky.
Erg, dat zo'n bron van kennis offline gaat. Op een gegeven moment zou een merk dat moeten overnemen zodat die info niet verloren gaat.
Zou met de KTM LC8 Hall of Wisdom ook mogen, eigenlijk.

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Georganiseerde Offroad trips - van Ad

Post by Blackbert »

Volgens de 2 regels uitleg: geen backup van heel het forum, boel gecrashed, dat was het dan. Jammer inderdaad.
De OC Hall of wisdom wordt wel onderhouden of op z'n minst bewaard, heb ik de indruk. Er stond onlangs toch een bericht in die richting.
Bon, dealer 2 kan de telefoon niet aannemen want hij is geopereerd aan zijn hand, bel volgende week eens terug. :roll:
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply