Ozzepaa

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Ozzepaa

Post by Muug »

Het was me al opgevallen dat Ozzepaa al een tijd afwezig was. Elk heeft natuurlijk het recht om hier zoveel of zo weinig te verschijnen als 'm zelf nodig acht.
Maar goed, ik dacht, ik stuur 'm effe een berichtje. En hier kwam zijn antwoord:

"Goejenavond, dag Paul ...

vooreerst m'n excuzes dat ik zolang jou en de Motorpraaters niks meer van me heb laten horen en dank voor je bezorgde vraag.

Maar jaja, ik ben er nog.
En dat mag je (ga efkes zitten) best letterlijk interpreteren.
Op 17 december is na 20 jaar en toch bijna 450.000km een eind gekomen aan mijn accidentloze motorrijderscarrière.
Om een vooralsnog onverklaarbare reden zag ik aan een kruispunt van de N65 en een landwegje in de buurt van Faimes de zilvergrijze Toyota niet komen en kwam Gertruud voor 't eerst in haar bestaan in aanraking met een ander voertuig. En dat op een grondige wijze.

Twee onderbenen met open breuken, meerdere breuken en barsten in bekken, schaambeen 5cm uit elkaar en verbrijzelde linker elleboog. Kopke edoch hélemaal OK.

Sindsdien lig ik, inclusief 10 dagen IC, in het Montlégia ziekenhuis te Luik mijn rug te verslijten.
Je begrijpt dat forummen niet de directe prioriteit had, en ook nu nog is gewoon tekstjes tikken op de smaartfeun niet echt evident.
Behalve m'n engelbewaarder een WhatAppke sturen heb ik me dus tot nu toe beperkt tot het meest noodzakelijke in electronische communicatie.

Maar het gaat al een tijd de goede kant op zodat dinsdag de laatste externe fixateur verwijderd wordt, en een transfer naar ziekenhuis in Mol in zicht komt.
Daar zal bekeken worden wat aan de op 45 graden geblokkeerde elleboog kan gedaan worden, en staat me een lange revalidatie te wachten om de beentjes weer te gebruiken.

Long way to go, maar mentaal zit alles snor en we zien wel waar we uitkomen, dus feel free om ook de co-forummers daarmee gerust te stellen.

Greetz 👍

Marc "OzzePaa" VM"

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Ozzepaa

Post by Stoffel »

Amai, dat komt even binnen.
Wens hem veel beterschap toe.
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Ozzepaa

Post by Koeno »

wow, 't was mij zo half wel, half ni op gevallen dat ozzepa zo stillekes geworden was.
Maar dit had ik niet verwacht.

Als ge hem nog eens hoort wenst hem veel beterschap en goeie moed!
kunnen we samenleggen voor een fruitmandje als em in Mol terechtkomt?

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Ozzepaa

Post by den Bullet »

Doet mij denken aan Aspirineke van het M&T-forum ...

Veel groetjes aan den Über Bandit-rijder 8-)

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Ozzepaa

Post by Stoffel »

Koeno wrote: 23 Mar 2024 22:41 wow, 't was mij zo half wel, half ni op gevallen dat ozzepa zo stillekes geworden was.
Maar dit had ik niet verwacht.

Als ge hem nog eens hoort wenst hem veel beterschap en goeie moed!
kunnen we samenleggen voor een fruitmandje als em in Mol terechtkomt?
:thumbsup:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ozzepaa

Post by Blackbert »

den Bullet wrote: 24 Mar 2024 02:09 Doet mij denken aan Aspirineke van het M&T-forum ...
:stupid:

En niet alleen omdat ge dat niet elke dag ziet, een been waar de wapening langs alle kanten uit steekt.
Vooral omdat de eigenaar van dat been dan de meest positieve en grappigste mens in de kamer is.

Goeie aktie Muug.
grease up your baby for a ball on the hill

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Ozzepaa

Post by Jopet »

Das weer eens effe slikken, jammer genoeg worden we weer eens met onze neus op het feit gedrukt dat we zo kwetsbaar zijn, gelukkig laat hij zijn koppeke niet hangen.

Wens hem van ons nog heel veel sterkte in deze lange revalidatie!
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Ozzepaa

Post by F M »

Oeps...

Dat is wat niemand wil overkomen natuurlijk. Onze hobby is en blijft gevaarlijk. :?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Ozzepaa

Post by Stefke »

den Bullet wrote: 24 Mar 2024 02:09 Doet mij denken aan Aspirineke van het M&T-forum ...
en Scalleke, en Mpeewee... :cry: :cry:

Courage Ozzepaa!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Ozzepaa

Post by F M »

En Werner...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Ozzepaa

Post by Droopy »

Da's verschieten :shock: :shock:

Hopelijk wordt Ozzepaa weer de oude Ozzepaa maar met al die breuken zal dat waarschijnlijk een lange revalidatie worden.
Hou je goed.

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Ozzepaa

Post by petervdc »

wtf

wowwwwwww seg
Keep going

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Ozzepaa

Post by TuttoTerreno »

Veel sterkte en beterschap toegewenst, Ozzepaa!

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ozzepaa

Post by Blackbert »

*Update*
Just Ozzepaa efkes van zijn hespenrolletjes gehouden.
Ik denk datttem daar eigenlijk niet weg wil, uit die kliniek van Luik: Goei eten, goeie verpleegsterkes. 's Morgens een sponsbadje, de rest van de dag een taalbad Frans :mrgreen:

Maar kom, Ozmaa zal waarschijnlijk toch content zijn als ze zo ver niet meer moet rijden met die appelsienen. Morgen de laatste pin uit zijn been en daarna mag hij verhuizen.

Goeie moral in alle geval, dus dat komt allemaal in orde. :rayof:
grease up your baby for a ball on the hill

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Ozzepaa

Post by diskeletloetje »

:o :shock:
Amaai heftig dit...
Geneest maar goe, de rest is voor later.
Ik ben zo blij dat ge zo ne goeie engelbewaarder hebt, als ik hem ooit ergens tegenkom trakteer ik hem op een goeie pint :wings:
Veel moed toegewenst vanwege Lietje en mezelf en laat je maar goed soigneren de komende tijd. Dikke toes!
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Ozzepaa

Post by Cotthem »

Dat is verschieten...
Veel sterkte daar!
"...the path is the destination"

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Ozzepaa

Post by laouen »

Amaai, da's verschieten. Ook al een hele poos niet meer komen piepen hier. En dan deze als binnenkomer.

Bij wie is die wisselbeker geland die ik ooit voor mijn gebroken pootje van Stefke gekregen heb? Misschien moeten we die op gepaste wijze bij Ozzepa zien te krijgen?
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ozzepaa

Post by Blackbert »

Oei, is FB kapot? :twisted: :mrgreen:

Wat ne mens allemaal niet moet doorstaan om de weg terug te wijzen ... :whistling:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ozzepaa

Post by Blackbert »

laouen wrote: 25 Mar 2024 19:56 Amaai, da's verschieten. Ook al een hele poos niet meer komen piepen hier. En dan deze als binnenkomer.

Bij wie is die wisselbeker geland die ik ooit voor mijn gebroken pootje van Stefke gekregen heb? Misschien moeten we die op gepaste wijze bij Ozzepa zien te krijgen?
Mijn tijdlijn is wazig, maar zou 't kunnen dat Raketman zijn akkefietje met een remklauw daar na kwam?
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Ozzepaa

Post by Bij »

Amai das wel nen binnnekomer....
Het is goed om te horen dat het ook lichamelijk de goede kant op gaat en dat ge terug naar het thuisfront in de (stille) kempen kan afzakken :thumbsup:
Ik kan me voorstellen dat Ozmaa ook kontent is, dat gaat haar veel kilometers en tijd schelen.
Marc nog een spoedig herstel gewenst. ;)
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Post Reply