FM je hebt een punt,
Langs de andere kant, dat vind ik juist het leuke aan de moto's. Dat is de prijzen en de modellen goed ken en het nieuws op de voet volg. Dat maakt het voor mij leuk.
Idd, financieel onbereikbare moto's onderkwijlen is ook een hobby. Sommige hebben dat met auto's, sommigen met huizen, parfum, horloges of wat dan ook. Maar goed, kostelijke zaak dat motorrijden en met het budget iets naar m'n zin vinden... zit er niet in. Moet nog een nieuwe kite hebben en de auto ligt al op palliatieve dus daar is het ook afwachten wanneer hij de geest gaat geven. Hopelijk nog drie maanden en dan een nieuw koekblik. Was even aan het twijfelen om in de plaats ne moto te kopen (ineens iets deftig) maar het heeft voor dagdagelijks gebruik in mijn ogen meer beperkingen dan voordelen. (kinderen van school halen, gaat niet, gaan surfen... gaat niet met de moto en noem er nog wel wat op).
Neeje, het is me maar meer en meer duidelijk. Wipr = zondagrijder first class
Jobhopper, motohopper
Heb nog wel wat jobs op mijn verlanglijstje staan dus nog veel "hoppen" (Dat gaat wat zijn als ik ooit mijn pensioen moet gaan aanvragen

)