Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)
Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)
Voor 1000 euro kan je er hebben in quasi nieuwstaat. 
Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)
Wel, ja, dat weet ik. Ik ben echter niet op zoek naar een andere motor, ik ben super content van mijnen TDM.
Ik heb door het sleutelen aan mijn eigen motor de goesting wel te pakken. Ik heb wel goesting in een projectje.
Ik heb misschien ook iets teveel naar "The Bearded Mechanic" gekeken op YT.
____
Peeke - Finally back on the road
TDM 900 - 2005
Peeke - Finally back on the road
TDM 900 - 2005
Amai, wist ik niet, ik dacht dat bmw altijd vrij duur was..
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.
Een ST1100 Pan European is geen BMW.
Dat gezegd zijnde, kijk eens naar de prijzen van een K1100LT K1100RS K100RS, kortom de K-reeks van de jaren 80-90.
Dat gezegd zijnde, kijk eens naar de prijzen van een K1100LT K1100RS K100RS, kortom de K-reeks van de jaren 80-90.
Een ST1100 in bijna nieuwstaat ga je ook niet vinden voor 1000 euro... 
Dan zijn ze ook al gestegen. 
Wel wel. Maar ik heb genoeg aan ene.
950 Goooo!!!!!!!
950 Goooo!!!!!!!
what would Tom do?
Jules, dat is die geldhond van FB. 
Jup, enkel dat zijn motor wel vrij normaal geprijsd staat
Ook al zitten naar staren...
nen 2de 990 of 950 naast de mijne, en dan de huidige mismeesteren naar een wannabe-rally-motor?

Ook al zitten naar staren...
nen 2de 990 of 950 naast de mijne, en dan de huidige mismeesteren naar een wannabe-rally-motor?
Verdacht. Zit er een motorblok in? Draait dat nog?
Afin, misschien is het een buitenkansje, maar een S is voor mij véél te groot. Voor u past dat nét, heb ik op de Herfstrit gezien.
Hmmm, de mooiste kleurcombinatie... Ben curieus, zou wel is die kunnen zijn die jaren bij mijn buurvrouw gestaan heeft...
https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... antoonbaar
https://www.2dehands.be/v/motoren/motor ... antoonbaar
Zo weinig kms? Zet dan maar een paar duizend euro aan de kant voor reparaties.
Verder, geen middenbok, geen koffers, geen bagagerek,... maar wel schoon.
Volledig onderhoudsboekje?
Verder, geen middenbok, geen koffers, geen bagagerek,... maar wel schoon.
Volledig onderhoudsboekje?
Yep 't is een echt basismodel. En tja een volledig onderhoudsboekje, wat stelt dat voor? Een stempel voor de 1000km en dan niks meer... 
Bij mijn R1200RS heeft mij dat bij 60.000km een gratis nieuwe cardan opgeleverd.
Plus bij doorverkoop kan je de koper bewijzen dat hij goed werd onderhouden. (en je kan er ook meer van vragen)
Mijn DS1000 bvb heb ik op vertrouwen gekocht, want er was nul historie, behalve wat woorden van de verkoper. Je ziet, ik ben nog steeds enorm naïef.
Afin, ik zal het maar zeggen zoals het is: ik ben een R1100S aan het zoeken, zonder haast, die liefst wel wat meer opties heeft dat dit basismodel, en liefst ook 2-3x goedkoper. Deze vraagprijs is ridicuul.
Ja. Lea denkt dat 'm "zo goed als nieuw" is wegens de kilometers. De leeftijd speelt geen rol. Gelijk uw trouwkostuum dat 25 jaar ongebruikt in de kast hing.
what would Tom do?
Tuurlijk maar in dit geval met nog geen 5000km gelopen stelt een onderhoudsboekje niks voor want er valt niks in te vullen.
En dan nog, van mijn bus heb ik een onderhoudsboekje/geschiedenis om jaloers op te zijn maar ik had toch liever ook de facturen gezien. Met 2 extra bladzijden in geniet was dat boekje trouwens meer dan overvol dus hebben ze de bus maar verkocht...

Da's waar.
Maar echt, ge wilt géén boxer kopen die op een kwarteeuw maar zo weinig kms gedaan heeft. Ik heb van Filip van BMW Zottegem al verschillende verhalen gehoord. Op een jaar zit ge rap aan 4000-5000€ kosten vanwege verstorven rubberen dichtingen "all over the place".
Yep die kans is groot. De ergste is nog de krukaskeerring. En misschien ook rem en koppelingspomp. En vorkkeerringen. En wat zou het ABS nog presteren? De kabelboombescherming verpulvert als je er naar kijkt... Maar bon als het pakweg om als collector in de living te zetten is is dat allemaal zo erg niet... 
Maar dan kan je misschien toch maar beter ene kopen van 800 euro, neen?