Die regel is toepasbaar op alles. Uw living schilderen, de moto kuisen, de gft-bak kuisen.... 't komt er op neer dat je op een minimum van tijd een deftig resultaat hebt. Wil je een heel goed resultaat dan zal je nog bizar veel meer tijd eraan moeten spenderen. Een variant is de 90/10-regel
Heb ik onlangs gedaan aan mijn motorfiets - 2026
Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn motorfiets - 2026
Ken uzelven
Die regel is toepasbaar op alles. Uw living schilderen, de moto kuisen, de gft-bak kuisen.... 't komt er op neer dat je op een minimum van tijd een deftig resultaat hebt. Wil je een heel goed resultaat dan zal je nog bizar veel meer tijd eraan moeten spenderen. Een variant is de 90/10-regel
Vanmorgen ontdekt dat iets in of rond de benzinepomp de zekering doet doorbranden. Morgenavond zoek ik uit wat.
- TuttoTerreno
- Motorzot
Dadde
En ik heb er genoeg van. Ik wil meer rij-tijd. Dus ik zet 'm goed en dan te koop.
En ik heb er genoeg van. Ik wil meer rij-tijd. Dus ik zet 'm goed en dan te koop.
Niks
gewoon gisteren m'n eerste ritje van het jaar gereden; was gewoon de bedoeling ervoor te zorgen dat de accu nog in redelijke staat bleef
had geen bestemming in gedachten, gewoon een lusje in Brussel en dan via Wemmel en Meise terug
maar het was wel leuk, op zondagochtend is het toch (een stuk) minder hectisch op de baan
en afgaand op de weersvoorspellingen heb ik er niet slecht aan gedaan dat gisteren te doen; de weersomstandigheden waren eigenlijk haast ideaal
gewoon gisteren m'n eerste ritje van het jaar gereden; was gewoon de bedoeling ervoor te zorgen dat de accu nog in redelijke staat bleef
had geen bestemming in gedachten, gewoon een lusje in Brussel en dan via Wemmel en Meise terug
maar het was wel leuk, op zondagochtend is het toch (een stuk) minder hectisch op de baan
en afgaand op de weersvoorspellingen heb ik er niet slecht aan gedaan dat gisteren te doen; de weersomstandigheden waren eigenlijk haast ideaal
Bon, gisteren na Man bijt Hond dan toch wat verder gepeuterd aan de benzinepomp. Conclusie tegen half elf was dat het quasi zeker de relais is. Maar da's voor vanavond.
Ik denk toch dat je nu vooral de gevolgen draagt van die Ijsland-trip...
Nil volentibus arduum
Dat geldt nog meer voor restauratieprojecten...ge moogt eens raden bij wie ze projecten afzetten voor die laatste 20%Muug wrote: ↑08 Feb 2026 13:37 Die regel is toepasbaar op alles. Uw living schilderen, de moto kuisen, de gft-bak kuisen.... 't komt er op neer dat je op een minimum van tijd een deftig resultaat hebt. Wil je een heel goed resultaat dan zal je nog bizar veel meer tijd eraan moeten spenderen. Een variant is de 90/10-regel![]()
Voor't moment heb ik er ene die dacht dat die eerste 80% al in orde was, maar helaas
Nil volentibus arduum
Dat waren zeker enkele druppels te veel, maar als je de oxidatie van de pomp en de drbean-print ziet, dan snap je dat het niet enkel Ijslands water geweest is, dat tot deze situatie geleid heeft.
Ondertussen heb ik een lampje aan de stekker gehangen.
Lampje gaat inderdaad uit een seconde nadat ik het contact aanleg.
Als ik op de startknop duw begint het lampje weer te branden, wat dus wilt zeggen dat de pomp wel degelijk de nodige stroom krijgt.
Lampje gaat inderdaad uit een seconde nadat ik het contact aanleg.
Als ik op de startknop duw begint het lampje weer te branden, wat dus wilt zeggen dat de pomp wel degelijk de nodige stroom krijgt.
en 't marcheert. 
Dus van 't weekend bouw ik de KTM weer op.
Straks ga ik de Enfield ophalen zie. Eindelijk handvatverwarming en deftige stuurkappen. En Kroes Kontrol.
En de bashplate van Acerbis is deze middag ook geleverd.
Man man man , 't gaat nog in orde komen!
Dus van 't weekend bouw ik de KTM weer op.
Straks ga ik de Enfield ophalen zie. Eindelijk handvatverwarming en deftige stuurkappen. En Kroes Kontrol.
En de bashplate van Acerbis is deze middag ook geleverd.
Man man man , 't gaat nog in orde komen!
Allez hop. De KTM is up and running.
Nog wat details in orde brengen, zoals de hangende pinker repareren.
Nog wat details in orde brengen, zoals de hangende pinker repareren.
En dan op 2dehands zetten?

I am confused. Oh no, maybe not!
Ik heb erop gezeten en toerke van anderhalf uur gedaan. Het eerste van het jaar.
Maar ik voel het aan mijn rug. Ik hoop dat die betert ...
Maar ik voel het aan mijn rug. Ik hoop dat die betert ...
I am confused. Oh no, maybe not!
Gisteren een half uurke met de Ducati gaan rijden. Was een half jaar geleden. Ik blijf het ne schone moto vinden.
Maar ik ga hem dit jaar toch eens moeten binnensteken vrees ik, alles eens te goei laten afstellen en zo. Hij is nogal nukkig op de gas. Rechtdoor is dat niet erg, maar midden in bochten wel.
Verkoopsprijzen zijn een ramp, ge moogt blij zijn als ge 2000€ krijgt, en 2500€ is zowat gelijk aan de loterij winnen. De DS1100S'en (met Ohlins voor en achter) daarentegen hangen nog rond de 4-5000.
Verkoopsprijzen zijn een ramp, ge moogt blij zijn als ge 2000€ krijgt, en 2500€ is zowat gelijk aan de loterij winnen. De DS1100S'en (met Ohlins voor en achter) daarentegen hangen nog rond de 4-5000.