Ik heb uiteindelijk die van Bikevis gekocht (de 10? spots) http://www.bikevis.com/motorcycle-cree- ... light.htmlVan welk merk zijn die ledlampjes? Ik vond dat die "dingskes" op de Gele-rit nogal redelijk wat licht gaven voor zo klein te zijn. Ik zoek discrete lampjes voor op mijn Sonja.
Husqvarna TR650 Terra modificaties
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Ondertussen nog wat spullekes geinstalleerd en vandaag de Rist een onderhoudje gegeven om binnen een dikke week op reis te kunnen vertrekken. Dus het was wel tijd om hier even het verslag bij te werken.
Ondertussen de installatie van de LED-lampen nog wat geoptimaliseerd. Met 2 stukjes L-profiel, bewerkt met een spuitbuske verf voor traliewerk de lampen nog een goeie 10cm verder naar buiten gemonteerd. Dat bevordert de zichtbaarheid en de algemene [i:1824r4ox]pr?sence[/i:1824r4ox] op de weg.
Op de Scheffelmeier plate ook nog een SW-Motech tool box gemonteerd, daar kan het sleutelgerief in.
Ook aan bagage is gedacht: SW Motech rek op Rist (nadat ik het beu was geworden om te nog te wachten op een 2e rek van Touratech, voor Gertrude was er "al" eentje geleverd na 3,5 maand. Voor Rist was er op dat moment nog geen leveringsdatum bekend). Het voordeel aan die SW Motech is wel dat ik er eventueel mijn Trax koffers nog zou kunnen op hangen.
En de Agro Tool Tubes die ik op de Tenere gebruikt passen er ook op. Mits wat modificaties, aangezien de uitlaten van de Terra wat lager komen dan op de XTZ.
Daarnaast nog een topplaat van ALtrider geinstalleerd, inclusief kitje om er indien nodig de Givi topkoffer die ik hier nog liggen heb op te kunnen installeren. Maar verder ook ideaal om een bagagerol op te binden. Ik had er eentje van Givi, maar die is niet echt goed waterdicht. Dus die is vervangen door een roltas van Lomo. Ontwikkeld voor kayakers en een fractie van de prijs die je betaald voor pakweg een Wolfman, Ortlieb of SW Motech.
En vandaag dan de motor nog een onderhoudje gegeven en een vers setje banden (Heidenau K60 Scout). Door dat onderhoudje te doen begrijp ik ineens wel een aantal frustraties die andere TR-rijders gemeld hadden op het Husky forum. Om te beginnen, de olievuldop. Dat is een plastic ding met schroefdraad met een behoorlijk hoge spoed die bovendien van kaas lijkt gemaakt. En zo goed als onmogelijk van de eerste keer goed in te schroeven. Met als gevolg dat die ook direct beschadigd geraakt en het daarna nog moeilijker is om de dop er correct in te schroeven.
Verder: de aflaatplug voor het oliereservoir in het frame. dat is een T-stuk in de olieleiding die van het frame naar het blok loopt. Door de plaatsing dicht tegen het blok moet je al heel wat moeite doen om de olie proper te kunnen opvangen. Daarnaast is het al niet evident om de bout die je moet uitdraaien los te krijgen. Die zit goed vast om niet te lekken. Maar dat T-stuk zit nergens aan vast, enkel aan de twee kanten in die olieleiding. Dus is het erg moeilijk om er kracht op te zetten. En dan ook nog eens moeilijk toegankelijk om met een tang vast te houden. Ik zal waarschijnlijk naar het voorbeeld van anderen die bout vervangen door een kraantje.
En tot slot, de oliefilter. Of beter, het oliefilterkapje. 1 van de 3 bouten is n?t niet direct bereikbaar omdat de chain guard half in de weg zit. Dus moet die er eerst af. Maar rond die chain guard loopt de kabel van de rempedaalsensor. En die kabel is behoorlijk krap bemeten en wordt heel gemakkelijk geplet bij het opnieuw installeren van de chain guard.
Dus allemaal overbodige extra zorgen die gemakklijk hadden vermeden kunnen worden. Met een beetje beter doordacht design.
Ondertussen de installatie van de LED-lampen nog wat geoptimaliseerd. Met 2 stukjes L-profiel, bewerkt met een spuitbuske verf voor traliewerk de lampen nog een goeie 10cm verder naar buiten gemonteerd. Dat bevordert de zichtbaarheid en de algemene [i:1824r4ox]pr?sence[/i:1824r4ox] op de weg.
Op de Scheffelmeier plate ook nog een SW-Motech tool box gemonteerd, daar kan het sleutelgerief in.
Ook aan bagage is gedacht: SW Motech rek op Rist (nadat ik het beu was geworden om te nog te wachten op een 2e rek van Touratech, voor Gertrude was er "al" eentje geleverd na 3,5 maand. Voor Rist was er op dat moment nog geen leveringsdatum bekend). Het voordeel aan die SW Motech is wel dat ik er eventueel mijn Trax koffers nog zou kunnen op hangen.
En de Agro Tool Tubes die ik op de Tenere gebruikt passen er ook op. Mits wat modificaties, aangezien de uitlaten van de Terra wat lager komen dan op de XTZ.
Daarnaast nog een topplaat van ALtrider geinstalleerd, inclusief kitje om er indien nodig de Givi topkoffer die ik hier nog liggen heb op te kunnen installeren. Maar verder ook ideaal om een bagagerol op te binden. Ik had er eentje van Givi, maar die is niet echt goed waterdicht. Dus die is vervangen door een roltas van Lomo. Ontwikkeld voor kayakers en een fractie van de prijs die je betaald voor pakweg een Wolfman, Ortlieb of SW Motech.
En vandaag dan de motor nog een onderhoudje gegeven en een vers setje banden (Heidenau K60 Scout). Door dat onderhoudje te doen begrijp ik ineens wel een aantal frustraties die andere TR-rijders gemeld hadden op het Husky forum. Om te beginnen, de olievuldop. Dat is een plastic ding met schroefdraad met een behoorlijk hoge spoed die bovendien van kaas lijkt gemaakt. En zo goed als onmogelijk van de eerste keer goed in te schroeven. Met als gevolg dat die ook direct beschadigd geraakt en het daarna nog moeilijker is om de dop er correct in te schroeven.
Verder: de aflaatplug voor het oliereservoir in het frame. dat is een T-stuk in de olieleiding die van het frame naar het blok loopt. Door de plaatsing dicht tegen het blok moet je al heel wat moeite doen om de olie proper te kunnen opvangen. Daarnaast is het al niet evident om de bout die je moet uitdraaien los te krijgen. Die zit goed vast om niet te lekken. Maar dat T-stuk zit nergens aan vast, enkel aan de twee kanten in die olieleiding. Dus is het erg moeilijk om er kracht op te zetten. En dan ook nog eens moeilijk toegankelijk om met een tang vast te houden. Ik zal waarschijnlijk naar het voorbeeld van anderen die bout vervangen door een kraantje.
En tot slot, de oliefilter. Of beter, het oliefilterkapje. 1 van de 3 bouten is n?t niet direct bereikbaar omdat de chain guard half in de weg zit. Dus moet die er eerst af. Maar rond die chain guard loopt de kabel van de rempedaalsensor. En die kabel is behoorlijk krap bemeten en wordt heel gemakkelijk geplet bij het opnieuw installeren van de chain guard.
Dus allemaal overbodige extra zorgen die gemakklijk hadden vermeden kunnen worden. Met een beetje beter doordacht design.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Echt heel knap gedaan maar k blijf da ni zeggen zeneu
Je hebt dus veel werk verricht aan de moto's maar wat ik graag zou weten is... Hoe rijden ze? Ik heb een paar keer met de funduro gereden van BMW en dat viel tegen. De motor wat pitloos en het rijwielgedeelte was ook niet veel soeps.
Is het grote liefde of heb je zoiets van, ze gaan de grote trip perfect doen maar ik rijd toch liever met wat anders.
Deze husky's zien er veel beter uit en iets doet me vermoeden dat ze dat ook doen. Ik had het idee al laten varen om er 1 aan te schaffen maar in M&T van juni 2014 (nieuwe nummer dus) staat er op blz 10 een mooie variant. Eigenlijk hetzelfde, alleen andere velgen, banden en nog wat kleinigheden.
Kan je ze testrijden bij de dealer?
Je hebt dus veel werk verricht aan de moto's maar wat ik graag zou weten is... Hoe rijden ze? Ik heb een paar keer met de funduro gereden van BMW en dat viel tegen. De motor wat pitloos en het rijwielgedeelte was ook niet veel soeps.
Is het grote liefde of heb je zoiets van, ze gaan de grote trip perfect doen maar ik rijd toch liever met wat anders.
Deze husky's zien er veel beter uit en iets doet me vermoeden dat ze dat ook doen. Ik had het idee al laten varen om er 1 aan te schaffen maar in M&T van juni 2014 (nieuwe nummer dus) staat er op blz 10 een mooie variant. Eigenlijk hetzelfde, alleen andere velgen, banden en nog wat kleinigheden.
Kan je ze testrijden bij de dealer?
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Awel, mijn eerste gedacht was dat het niet veel soeps ging zijn. Vandaar dat der hier nog altijd nen FZ6 in de garage staat... voor als het al ne keer wat 'vlotter' mag gaan...Je hebt dus veel werk verricht aan de moto's maar wat ik graag zou weten is... Hoe rijden ze? Ik heb een paar keer met de funduro gereden van BMW en dat viel tegen. De motor wat pitloos en het rijwielgedeelte was ook niet veel soeps.
Is het grote liefde of heb je zoiets van, ze gaan de grote trip perfect doen maar ik rijd toch liever met wat anders.
En eerlijk, die FZ gaat hier nog een tijdje staan... te staan. Maar da's alleen omdat ik het niet over mijn hart ga krijgen om ze weg te doen...
Want die husky's zijn echt alleskunners! Ok, het is een monocylinderke dus de pit van mijn 98 paardjes moet ik niet verwachten, maar die 58 van de husky hebben precies wel ne stevige adem ook. Dat blokske is echt tot in de perfectie getuned. En ja da's hetzelfde blok als dat van de Funduro (of de Scarver waarmee ik heb leren rijden) maar ze hebben dat wat opgekieteld waardoor de vermogensafgifte mooi rechtlijnig verloopt en het behoorlijk pittig uit de hoek kan komen. Eigenlijk totaal niet meer herkenbaar als bmw-blok vind ik. Tel daarbij het lage gewicht en je hebt een motooke dat toch wel vlotjes uit de startblokken komt.
In vergelijking hiermee is de T?n?r? die we eerst dachten te gebruiken eigenlijk maar een zwaar, log, traag ding.
Ik amuseer me er in elk geval te pletter op en in vergelijking met de FZ heb ik maar ongeveer de helft van de pk's maar die voel je tenminste ook allemaal hun werk doen.
Sturen doet ze trouwens ook redelijk strak, ondanks het grote voorwiel en de lange vorkpoten. Nog lang niet zo strak als een KTM met superieure vering maar toch veel beter dan ik aanvankelijk gevreesd had.
Kan je ze testrijden bij de dealer?
Geen idee, ik heb voor het eerst in mijn leven blind gekocht Ik heb zelfs het blokske niet horen draaien voor 'm op onze kar gereden werd
Als je er nog eentje op de kop wil tikken, ga je trouwens snel moeten zijn. Ze zijn ondertussen behoorlijk moeilijk te vinden naar't schijnt.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Je hebt het over de TR650 Strada. Op het spatbord, de velgen en de kleur van de plastics na is die identiek aan de Terra. Van de Terra's zijn er in de Benelux geen meer over. Van de Strada's waren er tijdens het salon nog wel voldoende. Zoveel zelfs dat er dealers op eigen initiatief ombouwkits installeerden op hun Strada's.in M&T van juni 2014 (nieuwe nummer dus) staat er op blz 10 een mooie variant. Eigenlijk hetzelfde, alleen andere velgen, banden en nog wat kleinigheden.
Kan je ze testrijden bij de dealer?
Ik verwacht dat er nog wel een handvol Strada's zullen zijn. De enige manier om het zeker te weten is eens een paar dealers bellen.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
baai de wei, have dikke fun op reis meneer en madam duib !!
Keep going
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Thanks! nog 3 nachtjes slapenbaai de wei, have dikke fun op reis meneer en madam duib !!
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Hoelang zijn jullie weg?
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
3 volle wekenHoelang zijn jullie weg?
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: Husqvarna TR650 Terra modificaties
Have lots of fun !
En we zijn in blijde verwachting van weer een fantastisch reisverslag achteraf.
En we zijn in blijde verwachting van weer een fantastisch reisverslag achteraf.
I am confused. Oh no, maybe not!
.
Daarnet bij bwmotors in Mechelen gestopt en eens gekeken hoe en wat. Er stond een strada met een paar 100km's op. Gebruikt als Demo, boodschappenfiets. 4200?. De vraag hoe ze het aanpakken om de kleppen te stellen was hun antwoord... We halen het blok er gewoon even onderuit. Duurt twee minuten en veel simpeler dan het te laten zitten.
Dat onthou je natuurlijk, twee minuten, dat ze je geen megafactuur onder de neus schuiven natuurlijk.
Blijf erbij, voor dat geld kan je niet twijfelen maar het geld moet er wel zijn natuurlijk. Wachten tot we terugkrijgen van de staat.
Dat onthou je natuurlijk, twee minuten, dat ze je geen megafactuur onder de neus schuiven natuurlijk.
Blijf erbij, voor dat geld kan je niet twijfelen maar het geld moet er wel zijn natuurlijk. Wachten tot we terugkrijgen van de staat.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
.
De eerste keer dat ik de kleppen zelf ga doen, doe ik het toch op de klassieke (meer omslachtige) manier. Maar dan vooral omdat ik dan van de gelegenheid gebruik kan maken om de gekende luchtfilterkastproblemen structureel aan te pakken. Eens dat de luchtfilterkast in orde is zou ik toch ook ernstig overwegen om het blok er onderuit te halen.Wipr wrote:De vraag hoe ze het aanpakken om de kleppen te stellen was hun antwoord... We halen het blok er gewoon even onderuit. Duurt twee minuten en veel simpeler dan het te laten zitten.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
.
Straffer nog, moeten die kleppen gesteld worden op 10.000km's? Als ze buiten de toleranties komen te liggen ga je dat toch merken. Dat je ze uitmeet tot daar aan toe maar stellen toch niet? De VFR had 50.000km en de kleppen zijn nooit bijgeregeld geweest. Meten wel, echt afstellen zeker niet. En ik heb daarnet toch ook snel eens gekeken. Buiten al die kabeltjes zie ik niet veel hindernissen om het blok er uit te halen. Vooral al die kabels en slangetjes zouden me zorgen baren.
Maar goed, bij BW hadden jullie de terra's ook gekocht niet? Leek mij een goede garage waarbij "goede" meer de intu?tie benadrukt.
Maar goed, bij BW hadden jullie de terra's ook gekocht niet? Leek mij een goede garage waarbij "goede" meer de intu?tie benadrukt.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
.
Volgens het boekje checken om de 10000km, regelen indien buiten spec. Maar om te checken moet je net zogoed de boel demonteren, dus dat ga je echt niet elke 10000km doen. Zeker niet als je zoveel kilometers per jaar doet als wij. Dus inderdaad, enkel wanneer er symptomen zijn (warm lopen, olie verbruiken, krachtverlies, ...).Wipr wrote:Straffer nog, moeten die kleppen gesteld worden op 10.000km's? Als ze buiten de toleranties komen te liggen ga je dat toch merken. Dat je ze uitmeet tot daar aan toe maar stellen toch niet? De VFR had 50.000km en de kleppen zijn nooit bijgeregeld geweest. Meten wel, echt afstellen zeker niet. En ik heb daarnet toch ook snel eens gekeken. Buiten al die kabeltjes zie ik niet veel hindernissen om het blok er uit te halen. Vooral al die kabels en slangetjes zouden me zorgen baren.
De kabels en slangetjes vallen mee hoor. Uiteindelijk gaat het enkel om olie- en koelvloeistofleidingen, gas- en koppelingskabels, benzineleiding en enkele stekkers van de elektronica.
BW inderdaad. Voorlopig maakt die een goede indruk, en zolang dat zo blijft en de motor nog onder garantie is ga ik daar blijven gaan. Daarna zal ik het meeste wel weer zelf gaan doen. Hopelijk is er tegen dan ook software beschikbaar om zelf de nodige resets te doen na het onderhoud.Wipr wrote:Maar goed, bij BW hadden jullie de terra's ook gekocht niet? Leek mij een goede garage waarbij "goede" meer de intu?tie benadrukt.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Er is leven na de schijndood
Iets anders. Ik zou gedacht hebben dat Husqvarna gewoon dood was maar dat is dus ook niet het geval dus eigenlijk zou het toch moeten dat onderdelen voor jullie terra nog jaren en jaren beschikbaar blijven toch?
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Er is leven na de schijndood
De Europese wetgeving vereist dat onderdelen nog minstens 10 jaar beschikbaar zijn. Aangezien Pierer nu eigenaar is van Husvarna ligt die verplichting nu dus bij hen. Al is voor bepaalde onderdelen al wel gebleken dat de levertijden serieus kunnen oplopen. Gelukkig zijn een heleboel zaken identiek aan de BMW mono's.Wipr wrote:Iets anders. Ik zou gedacht hebben dat Husqvarna gewoon dood was maar dat is dus ook niet het geval dus eigenlijk zou het toch moeten dat onderdelen voor jullie terra nog jaren en jaren beschikbaar blijven toch?
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
.
Ah dat is wel goed nieuws vind ik. Tja, de spaarpot wordt voller en voller en ik heb de strada (terra) bijlange nog niet afgeschreven. Ik val in herhaling maar blijf erbij dat het veel motorfiets is dat je krijgt voor de prijs dat je ervoor moet neerleggen.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2928
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Husqvarna TR650 Terra modificaties
Tijd voor nog eens een update. Veel is er niet meer veranderd aan de motoren. Schermpjes van Screens For Bikes ge?nstalleerd wegens beu van het wachten op de Husqy OEM schermpjes.
Een kapotte Bikevis LED verstraler vervangen en een andere verplaatst op de houders die ik had ge?nstalleerd. Blijkbaar zijn de L-profielen die ik daarvoor gebruikt heb toch net wat dun om de pistes in de Balkan en de wegen in Oekra?ne te overleven.
Niets wereldschokkends eigenlijk.
Maar belangrijker was dit:
Barsten in en stukken afgebroken uit zowel de wielhub als de tandwielhouder van laouen haar Terra. Vermoedelijk gevolg van een lager in de tandwielhouder die stuk is gegaan. Ze heeft dat niet direct opgemerkt en nog even doorgereden waardoor de speling van de tandwielhouder nog meer schade heeft kunnen aanrichten.
Bijna zagen we daardoor een leuk motorweekendje in de Champagne samen met het zootje ongeregeld van Motorum door onze neus geboord. Maar gelukkig vrij gemakkelijk (en betrekkelijk betaalbaar) een tweedehandse velg en tandwielhouder (met zo goed als gloednieuw tandwiel en verse lagers) van een BMW G650GS Sertao op de kop kunnen tikken op een Nederlandse motorsloop site.
Een kapotte Bikevis LED verstraler vervangen en een andere verplaatst op de houders die ik had ge?nstalleerd. Blijkbaar zijn de L-profielen die ik daarvoor gebruikt heb toch net wat dun om de pistes in de Balkan en de wegen in Oekra?ne te overleven.
Niets wereldschokkends eigenlijk.
Maar belangrijker was dit:
Barsten in en stukken afgebroken uit zowel de wielhub als de tandwielhouder van laouen haar Terra. Vermoedelijk gevolg van een lager in de tandwielhouder die stuk is gegaan. Ze heeft dat niet direct opgemerkt en nog even doorgereden waardoor de speling van de tandwielhouder nog meer schade heeft kunnen aanrichten.
Bijna zagen we daardoor een leuk motorweekendje in de Champagne samen met het zootje ongeregeld van Motorum door onze neus geboord. Maar gelukkig vrij gemakkelijk (en betrekkelijk betaalbaar) een tweedehandse velg en tandwielhouder (met zo goed als gloednieuw tandwiel en verse lagers) van een BMW G650GS Sertao op de kop kunnen tikken op een Nederlandse motorsloop site.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Husqvarna TR650 Terra modificaties
straf dat er stukken van de wheelhub loskomen????? aan de buitenkant
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
-
- Posts: 33
- Joined: 26 Sep 2014 20:15
Husqvarna TR650 Terra modificaties
amai dan gaan ik de lagers van mijn terra tog ook ma is controleren
mijn updates zijn;
-> led verstralers
-> hand guards cobra sw motech
-> crash bar SW motech
-> midden bok SW motech
-> bash plate Scheffelmeier Metall
-> windscherm Husqvarna
-> verwarmde handvaten
-> 12V socket / 2x usb socket
ps, foto's van mijn terra
mijn updates zijn;
-> led verstralers
-> hand guards cobra sw motech
-> crash bar SW motech
-> midden bok SW motech
-> bash plate Scheffelmeier Metall
-> windscherm Husqvarna
-> verwarmde handvaten
-> 12V socket / 2x usb socket
ps, foto's van mijn terra