Raketman wrote:Het geeft idd een ander soort stress als ge pittenollekes moet boren in een versgespoten carrosserie van zo'n ding ...
Fotokes genoeg maar ik moet daar discreet mee zijn van den baas .
't Is iets volledig anders dan moto's restaureren, want de meeste onderdelen zijn niet zomaar ergens van't schof te rapen.
Dat mijn (succesvolle) reanimatiepoging van een ventilatormotorke vorige week 4,5 hr geduurd heeft was dus helemaal niet erg, integendeel zelfs.
Vandaag de revue gepasseerd : zetels, interieur en carbs van een Aston Martin DB4, chroomwerk van een DB Mk3.
En de carburatoren van den R45 zijn splinternieuw uit het bibberbad gekomen, nu maar gelijk volledige revisiekits bestellen.
Morgen : verder aan de DB Mk3, ontsteking regelen van een Merc 300SL (cabrio, gene gulwing dus nog zeldzamer :konijnetand ).
Verder in de week : onderhoud aan ne Fiat Marino Spider (voor fotokes : google, 2de fotoke "dans son jus" dat issem).
'k weet niet waar eerst kwijlen :kwijl: ...
is dat uw eigen AstonMartin collectie of hebt ge een baas die in vierwielers doet