Wat deed jij de dag dat Diana verongelukte, 20 jaar geleden?

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4521
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Wat deed jij de dag dat Diana verongelukte, 20 jaar geleden?

Post by zappa »

Met al die herdenkingen op TV en moet zeggen, ik heb er bij momenten een traantje van moeten wegpinken...

Maar 20 jaar geleden zaten wij met een gehuurde mobilhome in 't zuiden van Frankrijk, weg van de "nieuws-" wereld

Toen we inkopen gingen gaan doen om ons ijskast te spijzen, zag ik kranten liggen met op de voorpagina nieuws over de begrafenis...... we wisten niet eens dat ze gestorven was... je vond dan ook nergens in een krant ( toen was een krant het nieuws medium) wat de oorzaak was Uiteindelijk hebben we 't aan iemand moeten vragen wat er eigenlijk was voorgevallen? :lipsrsealed2:


Raar, dat zou nu niet meer voorvallen, niet meer van "de wereld" weten ;)
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11867
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wat deed jij de dag dat Diana verongelukte, 20 jaar geleden?

Post by Muug »

mens toch, dat weet ik niet meer zenne :roll:
Hoe is het trouwens nog? Long time no see eh !
Vandaag ne nen Brit gezien die met een Ducati-ding gelijk den uwen van de ferry kwam, klaar om Europa te veroveren. Met mini-tanktasjes achteraan en op de tank een flatgebouw van een tanktas. Koddig zicht ! :grin:

Mario
Posts: 737
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Wat deed jij de dag dat Diana verongelukte, 20 jaar geleden?

Post by Mario »

wijle lagen in bed, geloof ik
gehoord op het ochtendnieuws

ik weet het nog omdat de ouders van m'n toenmalige en nog steeds huidige vriendin die dag (of de dag ervoor ?) op vakantie vertrokken naar Gambia, wat toen nog niet zo 'populair' was als nu
maar het deed me niet zo heel veel en nu nog minder

Post Reply