Oke ik ben maar een vrouwmensch die altijd voorzichtig en zelfs té voorzichtig met ne moto rond tuf. Maar de keren dat ik met mijn 990 all/off road ging, dan was als ik hem recht hield (zo foute woordspeling ) het wel de betere moto om door de slechts mogelijke putten en over giga bulten te rijden, vele beter zelfs dan mijn husa, die gaat wel meer wat passen opzij zetten en door zijn gewicht, vlieg je er wel mee door de lucht, de beek binnen bvb Natuurlijk voor mijn korte pootjes is zo'n hevig/hoog 990 machien met te veel top gewicht veel te zwaar, maar hij trok zich er overval door, zelf met de baanbandjes. Zou ik het zelfde doen met de 890 ? nee, die zijn vering is zeker niet wat de 990 had. Maar die 890 is wel veeeeeeel braver en vergevingsgezind als je in 3de wil aanzetten en geen zin hebt om te schakelen, zeker niet giftig, tenzij je aan zijn oor draait dan wordt hij wakker. De 890 zijn motor en karakter met de 990 zijn kunnen om door de putten te knallen zou ideaal zijnKoeno wrote: ↑10 Jan 2022 16:46 Momenteel FM speel ik met hetzelfde idee als wat jij hier oppert...
790R is in BE tweedehands niet te vinden op dit moment (heb een pracht exemplaar zien verdwijnen vorige week). En eens zoeken om met zo'n 790 te rijden voelen of die mij ligt.
990 zou ik eens moeten rijden om die injectie te voelen (hoort ge toch veel horror over)
maat van mij heeft een tenere 700 dus die ga ik ook eens lief aankijken of een testrit mogelijk is...
misschien moet de tenere 700 of 790R toch maar de GSa & cb1000R & VTR1000 gaan vervangen...
hoe meer ik er over na denk... de laatste 4 jaar heeft mijn liefste wederhelft nog maar 1 keer meegereden voor een weekendje...
zot om altijd een duo in rekening te brengen, als duo eigenlijk maar zelden mee rijdt...
kijk alle meningen doen er toe: blijven roulette spelen mensen!!
Als je uw GSA niet gaat houden en alleen een 701 met duo ?