Muug wrote:zonder te stofzuigen en te ontvetten lukt dat ook niet.... 'k heb zo mijn voorwiel simpelweg ne keer weten wegschuiven toen ik korte toerkes aan 't draaien was.
Wel, vertrouwen in mijn banden heb ik wel maar niet altijd in de weg. Ik merk dat ik veel te veel de weg lig te inspecteren als ik bochten neem. Reden daarvoor zijn twee valpartijen in t verleden, uiteraard mijn matige rijkunsten maar zeker ook het niet optimale wegdek. Het rijden met de 390 is super maar zelfs bij dit "motortje" haal ik bijlange de mogelijkheden niet uit.
Met de jaren, en zeker de jaren dat ik niet heb gereden, is er toch wel een bepaalde angst die er toe bijdraagt dat ik niet meer voluit ga in de bochten.
Maar gelukkig is de duke ook leuk genoeg zonder alles er uit te halen. Mezelf kennende zal ik de komende tijd mijn grenzen wel wat gaan verleggen maar spijtig genoeg weet ik nooit wanneer ik de grens lang voorbij ben en dan is t meestal te laat
Wat het filmpje betreft. Kijken en op het gas blijven en schakelen doet em al zeker ni. Zoals Jopet zegt, het tegensturen is een automatisme en je beseft pas hoezeer je dat doet als je bijv een kwetsure hebt.
Maar goe, ken er allemaal veel te weinig van, gewoon gas geven en aan uw stuur draaien zeker (ah nee, blijkbaar ni, of toch wel

???)