Ergens in de buurt van Koningshooikt... 't was er ook koud...
Maar niet zo koud als de trip van Aalst naar Scherpenheuvel...

Stel nu dat die vriendin bij u op de koffie of zo komt, en de gps-track valt uit haar tas op uw salontafel ...Stefke wrote: ↑03 Apr 2024 16:43 Het moet ergens eind jaren 90 geweest zijn dat ik de foto zag in het aardige blad M&T. Een foto van een afgelegen huis met lange oprit en een vergezicht om u tegen te zeggen. Het hoorde bij een beschreven toerritje door de vlaamse ardennen, waarschijnlijk met tekst en foto's van Dirk Melkebeek en/of Dirk Gosseye. Sindsdien passeerde ik er regelmatig. De bomen naast de weg zijn nog maar net verdwenen, het bankje staat er al jaren en ik ga er wel eens graag een halfuur zitten om te genieten van de stilte en het zicht.
Vandaag was dat niet anders en vooral om support te verlenen aan een vriendin die een interessant fietsevenementje rijdt. En ze passeerde daar vandaag zag ik op de tracker.
https://classicsstory.legendstracking.c ... y-x1rzkmaO
![]()
Ah ik was niet thuis, anders kon je een koffietje of zo komen drinken mee een stutje of taartje ofzo.
Ha, dank u.
tussen haakskes, die heeft vandaag de finish gehaald. 7 dagen, 1200 km, 12000 hoogtemeters, gemiddeld 8 uur per dag in het fietszadel. Zowat alle moeilijke stukken uit de grootste koersklassiekers onder de wielen gekregen. Mijne status van "watje op de velo" is er weer op vooruit gegaan...
Is dat dan een gravelbike fietsroute of een gewone straatroute? Op routeyou staat dat onder gravelbike.Stefke wrote: ↑07 Apr 2024 21:26tussen haakskes, die heeft vandaag de finish gehaald. 7 dagen, 1200 km, 12000 hoogtemeters, gemiddeld 8 uur per dag in het fietszadel. Zowat alle moeilijke stukken uit de grootste koersklassiekers onder de wielen gekregen. Mijne status van "watje op de velo" is er weer op vooruit gegaan...Maar bon, ik kan uit de gpx-en misschien wel een schoon motorritje uit distilleren...
![]()
De rugproblemen hebben er anders over beslist ...